kleding van Megan: http://favim.com/orig/201106/15/bag-blonde-dress-fashion-girl-h3rsmile.tumblr.com-Favim.com-77329.jpg

kleding van Emily: http://27.media.tumblr.com/tumblr_m11tn1EtAV1qhkv7uo1_500.jpg

Vandaag is het zo ver! Ik ga naar het One Direction mini concertje!! Heb er zo'n zin in, ik hoop dat ik word uitgekozen om een paar vragen te stellen. Ow, Emily belt aan. "Mam, Ik ga!" roep ik naar mijn moeder en ik loop de deur uit. Emily staat al springend op mij te wachten en we maken samen een dansje en we gaan weg. Na 2 uur gereden te hebben zijn we er eindelijk! "AAAAAAHH! WE ZIJN BIJ oNE dIRECTION!!" schreeuwen we. We lopen naar binnen en kijken om ons heen, we zien niet veel mensen, maarja, het is ook maar een mini concertje. Na een half uur komen ze dan, One Direction! Iedereen schreeuwt gelijk! Ik maak oogcontact met Niall, OMG hij keek naar mij! Ze gaan zingen, zooo mooi! Alle liedjes zijn gezongen en dan gaat een meneer kiezen wie er een paar vragen mag stellen. AAH! Hij kiest mij! OMG! Ik loop naar het podium en ik gil een beetje. Ik sta voor ze. Ik heb weer oogcontact met Niall. Ik vraag aan Niall "Hoe zie jij je droommeisje voor je?" waarop hij antwoord: "een beetje als jij qua uiterlijk en ze moet lief en grappig zijn." OMG!!! Ik glimlach. En de rest van 1D tikt Niall aan zovan: is dat niet iets voor jou? Ik kijk naar Emily, ze steekt dr duimen op. De meneer vraagt of ik iemand bij heb die ook iets wilt vragen, ik zeg ja en ik roep Emily. Zayn kijkt gelijk heel de tijd naar Emily, Emily ook naar Zayn. Dat word vast wat. Ze vraagt aan Zayn: "hoe zou jij mij omschrijven?" en hij zegt: "mooi, denk ik lief, knap, grappig, maar ik weet het niet zeker." OMG! Emily en ik lachen naar elkaar. Dat was het. Emily en ik willen net uit het gebouw weglopen, totdat Zayn en Niall ons roepen. OMG denken wij. We draaien ons om. Ze vragen of wij een keer willen afspreken met hun. Wij knikken gelijk ja en we lopen gillend naar buiten nadat we ons nummer hebben gegeven. We komen bij mij thuis en vertellen alles aan mijn moeder. Mijn moeder is ook blij voor ons. We lopen naar boven en dan worden we allebei gebeld. Emily krijgt te horen dat Zayn een leuker iemand heeft gevonden en dus dat hij niet meer met haar wilt afspreken. Ze huilt en ik troots haar. Daarna word ik gebeld en Niall vraagt of ik morgen kan afspreken. Ik zeg ja en ik hang op. Emily gaat weg en ik ga met mijn moeder shoppen voor morgen. We kijken overal in de stad naar een leuk jurkje en ik vertel ondertussen alles over het concertje, het was een geweldige dag!

Reageer (1)

  • Janeee

    Leukleuk! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen