Foto bij Hoe maak je French tips?

Ik heb onlangs een quiz gemaakt over nail art. Daarin geef ik ook enkele tips hoe je bepaalde standaard nail art kan maken. Deze tips (mijn tips) plaats ik nu ook hier en ter illustratie plaats ik enkele afbeeldingen van het internet. De foto's zijn dus niet van mij, maar ik weet wel hoe je dat design maakt. Veel leesplezier!

French tips zijn er in alle soorten en maten. Het is ook een design dat al enorm lang mee gaat en niet uit de mode geraakt. Je kan weinig verkeerd doen met een French tip. Het is iets simpels, maar toch elegant. Je kan de standaard French tip hebben, maar ook andere variaties op de French tip. Bij de foto's staan enkele voorbeelden.

Hoe maak je French tips?
1. Je lakt je nagels in een rosékleur en laat dit drogen.
2. Wanneer het laagje droog is kun je met een tip painter of een dun borsteltje/ striper* een witte rand tekenen.
3. Na het drogen werk je het af met een topcoat.

      * Heb je geen tip painter of een dun borsteltje? Er zijn winkels die nail guides verkopen. Deze plak je op je nagel en dan kan je zorgeloos het witte randje lakken.
Heb je geen geld over voor zo’n tip guide? Dan kun je het proberen met een stukje plakband.
      * Heb je geen striper? Gebruik een oud eyeliner borsteltje. Is het nog te dik, dan knip je er enkele haartjes van af. Heb je geen eyeliner borsteltje? Gebruik dan een tandenstoker.

TIP: Wie zegt dat French tips altijd wit moeten zijn? Probeer eens een ander leuk kleurtje in plaats van wit.

Enkele foto's:






Wat vind jij van French tips? Doe jij ze wel eens?


Reageer (2)

  • HiIson

    Leuk. Misschien ga ik dat wel een keer doen.

    1 decennium geleden
  • miemstyless

    Wat leuk zeg!!! Dit ga ik echt zoooo een keer gebruiken.
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen