Hundred and Nine
*Zoey Miller
We keken elkaar zwijgend aan. Harry had een blik in zijn ogen die duidelijk maakte wat hij van de situatie dacht. Hij was er niet tevreden mee.
'Leuk, zeg. Hij nodigt zichzelf uit om hierheen te komen. Er is natuurlijk geen mogelijkheid dat we al plannen hadden...' mopperde hij.
We hadden ook helemaal nog geen plannen, maar het was gemakkelijker voor Harry om daarover te zeuren.
'Ik weet het. Zie het zo: dit is de laatste keer dat we Trevor moeten zien. Morgen komt hij zijn spullen halen, maak ik het uit met hem en hebben we er geen last meer van.' probeerde ik hem op te fleuren. Harry haalde zijn schouders op. 'Of we sturen zijn spullen via de post.'
Ik glimlachte zwakjes om zijn droge grap. We gingen samen naar binnen, waar iedereen rond Ariana heen zat en haar probeerde uit te leggen hoe ze om moest gaan met haar nieuwe speeltje. We infiltreerden opnieuw in in de omgeving alsof we nooit weg waren geweest. Buiten was het miezerig en bedrukt en ik had het gevoel dat het ieder moment kon gaan onweren, dus besloten we om nog eens een filmdagje te houden. Gelukkig waren we al een tijdje door de voorraad homevideo's en hadden we nu enkel nog een dvd-box van Friends, absoluut mijn favoriete serie, en een van een detectiveserie waar mijn tante een grote fan van was. We gingen na een stemronde voor de eerste. Met popcorn, dekentjes en het achtergrondgeluid van de donderstorm die eindelijk was uitgebroken brachten we onze dag door.
Niall wou opnieuw een pizza bestellen, maar Liam vond dat we al veel te veel junkfood hadden gegeten de afgelopen tijd en stond erop dat hij iets gezond klaar zou maken. Als liefhebber van lekker eten zag ik mij verplicht om met hem mee te gaan, om zeker te zijn dat hij niet met zeewier of iets dergelijks thuis kwam.
Ik vond het leuk om nog eens alleen met Liam te zijn. Hij is een geweldige persoon om mee te praten, en heeft een van de mooiste stemmen die ik ken. Ik genoot van iedere seconde terwijl hij rustig meezong met de autoradio.
'Dus... Jullie gaan op tour?' vroeg ik. Natuurlijk wist ik het antwoord al. 'Ja, van oktober tot januari.'
'Wauw. Is het dan niet moeilijk om je vrienden en familie te moeten missen? Of je liefje?' voegde ik er terloops aan toe. Hij haalde zijn schouders op en hield zijn ogen strak op de weg.
'Soms wel, maar je vindt wel een manier om contact te houden. We hebben vorig jaar toch ook geskypet toen we weg waren? Waar komt deze vraag plotseling vandaan?' 'Oh, nergens. Gewoon nieuwsgierigheid.' zei ik terwijl ik prulde aan mijn armbandje. Hij wierp vanuit zijn ooghoeken een blik op me.
'Zoey? Mag ik je iets vragen?' Liam pauzeerde even. 'Heb je iets met Zayn?'
'Wat? Met Zayn? Nee, hoe kom je daar nu op?' antwoordde ik half lachend.
'Voornamelijk dat armbandje. Zayn had het laten vallen toen we een cadeau voor je zus gingen halen en raapte het razendsnel op zonder te zeggen wat het was. En in dat interview met Amelia? Toen zei je dat als je iemand uit de band moest kiezen dat dat Zayn was. Bovendien komen jullie erg goed overeen.' legde hij uit.
'Ik kom met iedereen in de band erg goed overeen.'
'En dat bandje?' Ik slikte. Wat moest ik nu zeggen? "Nee, Liam ik heb geen relatie met Zayn maar met Harry. Hij heeft me dit bandje gegeven. Voel je je nu beter?"
'Ik wou graag een bedelarmbandje kopen, maar mocht van jou niet mee dus heb ik hem het voor me laten kopen.' Liam leek me niet echt te geloven maar voor de rest van de rit zei hij er niets meer over. Nog eventjes, ik zou niet lang meer tegen hem moeten liegen.
Waarschuwing. Fangirl momentje:
Zayn en Perrie gaan trouwen! Ik ben zo trots op de jongens! Gisteren deden ze nog mee aan X-Factor, vandaag is Zayn al verloofd!
Reageer (3)
Hahhaahahbzayn?! Hahahhah ¥?^^^#_(#^#_€
1 decennium geledenIk was ook aan het fangirlen!
1 decennium geledenIK vind het echt leuk voor hun c:
1 decennium geledenGa snel verder xx