* 5 Dagen later, Melayn ligt nu al een week in coma *

Zayn prov.

Ik pakte wat spullen bij elkaar en besloot om naar het ziekenhuis te gaan.. door deze onverwachte wending zaten we nog steeds vast in La. ik liep naar buiten en deed een muts op.. het was 41 graden maar niemand mocht me herkennen.. toen ik bijna veilig bij het ziekenhuis was aan gekomen kreeg ik een telefoontje van paul ik schrok omdat ik wist dat ik niet alleen de straat op mocht.. maar ik moest naar het ziekenhuis.. ik keek even naar mijn telefoon en besloot om toen op te nemen.. "Hi met zayn" zei ik snel.. "Zayn waar ben je!" hoorde ik paul aan de andere kant van de lijn schreeuwen.. "Ik sta voor het ziekenhuis.. Het spijt me maar ik moest weg" paul was even stil, en zei toen "Het is goed zayn.. Over 30min zou ik een bewaker sturen.. ik glimlachte en bedankte paul.. vervolgens liep ik het ziekenhuis in en deed mijn dikke trui weer uit.. god wat krijg je het daar warm van.. Ik pakte de lift en liep rustig naar melayn's kamer toe.. toen ik langs het raampje liep zag ik dat er een dokter bij stond.. ik klopte op de deur en liep naar binnen "Is alles goed met der?" vroeg ik bang.. de dokter liep naar me toe en keek me diep in de ogen aan.. "Zo te zien gaat van binnen alles goed.. maar ik vind het beangstig dat ze naar een week nog niet uit haar coma is ontwaakt.. tot die tijd kunnen we nog niks zeker weten" hij klopte op mijn schouder schreef een laatste paar dingen op en liep toen weg.. Ik pakte een krukje en ging naast melayn zitten.. Ik vertelde haar wat voor klunzige dingen niall en liam hadden gedaan, en dat ze het geweldig had gevonden als ze er bij was.. Toen ik een berichtje kreeg van paul dat er een auto klaar stond om me terug te brengen naar onze verblijf plaats... Ik liet melayn's hand los en gaf haar een kus op der voor hoofd.. Ik keek nog even naar der en sloot toen de deur.. het voelde raar om zo bij der weg te lopen..

* S'avonds *

Taylor prov.


"Harry schiet op we willen weg!" schreeuwde ik.. harry stond al 30min in de badkamer.. "Wat doet die jongen daar!" vroeg louis die ook mee ging naar het ziekenhuis.. Iedereen knikte toen harry opeens de badkamer uitkwam.. 'Oke lets go!" riep die terwijl iedereen in de lach schoot... "JOU HAAR!" riep niall die op de grond viel van het lachen.. "Ik dacht, Ik probeer een keer iets anders! Komen jullie nog.." Ik en jelisa liepen naar niall toe om hem over eind te helpen en we stapte in de auto, Zayn had ons vertelt wat de dokter vanmiddag tegen hem had gezegt en we warren allemaal bang dat als melayn wakker word.. ze misschien nog iets lichamelijks had, Ik hoopte het allerminst dat ze iets lichamelijks net zo als mij.. Het is echt geen pretje om met een verlamde hand te leven.. Maar gelukkig hem ik mensen die me helpen.. Bij het ziekenhuis aan gekomen zei zayn dat die eerst nog even wou roken.. Ik keek harry aan en we besloten bij zayn te blijven.. "Ik ben bang om daar weer naar binnen te gaan.. Wat als het niet meer goed komt" zei zayn voor de 100ste keer.. Ik liep naar zayn toe en zei dat die niet zo moest denken.. hij gooide zijn sigaret weg en we liepen naar binnen.. Bij de kamer aan gekomen zatten louis en Jelisa binnen.. Ze waren hele verhalen tegen melayn aan het vertellen tot ze naar 15min weer de kamer uit kwamen.. Zayn stond op en pakte me vast... "Wat is er?" vroeg ik beangstigen "we gaan samen.." zei die.. ik schrok er van omdat die normaal liever alleen bij melayn is.. Ik liep met hem mee.. zayn ging op het krukje zitten en ik bleef aan de zijkant staan.. ik wou ze niet van last zijn toen zayn me vertelde dat ik der wel bij mocht komen zitten.. Ik pakte het krukje dat aan de andere kant van het bestond en kwam naast hem zitten.. Toen zayn net klaar was met zijn verhaal begon melayn's vinger te bewegen.. "Oh god" zei ik terwijl ik opstond en naar buiten renden.. "Dokter!" riep ik waardoor iedereen recht over eind ging staan.. Naar nog geen minuut was de dokter er bij.. jelisa mocht ook naar binnen en de dokter vertelde dat het nog maar heel even kon duren en melayn deed haar ogen weer open.. Nog geen 7min later gebeurde het.. Melayn's ogen gingen open..


Reageer (1)

  • AgentNialler

    OMG :O im crying and smiling !!!! :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen