Foto bij rust en een kampvuur

EINDELIJK is hoofdstuk 23 er

"Laten we vanavond een kampvuur maken", stelt Daan voor.
Iedereen stemt in. 's Namiddags rusten ze wat uit en dat Rein en Silke nu ook samen zijn is al niet nieuw meer omdat iedereen er al van weet. Nu heeft Britney tijd om na te denken over Nils. Is die kus een teken geweest dat hij van haar houdt? Of gewoon een troost omdat ze huilde??? Wat moet Britney nu?
Ze besluit te wachten en nu gewoon lol te maken.

's Avonds zitten ze rond het kampvuur. Nils speelt gitaar. Op een bepaald moment stopt hij met spelen.
"Wat is er?", vraagt Sim.
Nils zwijgt, trekt Britn ey op zijn schhoot en geeft haar de gitaar.
"Jippie", zegt Britney en ze speelt het liedje dat ze al kan spelen. Daarna neemt Nils haar handen vast en spelen ze samen enkele MainStreetliedjes. Iedereen zingt luid mee. Wanneer ze er genoeg van krijgen gaan ze weg. Eerst Sim, dan Rein... Uiteindelijk blijven Britney en Nils alleen achter.
"Britney, over die kus... Weet je, ik hou van je"
"Ik wacht er al zolang op dat je dit zou zeggen!!", lacht Britney en ze zoent hem.

Reageer (1)

  • RealBritney1

    Ohh heb dit al zoveel gelezen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen