Foto bij briefjes

Wil je je naam in mn volgende story zien verschijnen? Lees de inleiding van het vorige hoofdstuk (H)

"Bellen!", roept Owen. "Dat we daar nog niet aan gedacht hebben"
De zes zijn op het strand maar hebben nog niks gevonden. Ze zijn richting centrum geweest maar daar lag een grote boom op de weg en ze konden er niet door. In het bos zijn ze niet gaan kijken want de ingang van het bos zit aan de andere kant van de boom.
"Ik bel Rein", zegt Nils.
"Dan bel ik Silke", zegt Britney.
Hun blikken raken elkaar even maar Nils wendt zijn blik af. Nils belt Rein. Er wordt niet opgenomen. Britney belt Silke. Net hetzelfde. De meiden moeten wel wat huilen. Owen troost Sim en Vivi Daan maar Britney en Nils kijken enkel even naar elkaar. Hopeloos keren ze terug naar het huis. Daar gaan ze zitten en Nils speelt gitaar maar zijn hoofd staat er niet naar. Opeens ontdekt Sim een briefje in de zetel. 'WAT NU?'
Ze toont het briefje aan de anderen maar niemand kent het. Britney is moe en gaat naar haar kamer. Het MOET dus van Silke of Rein zijn. Even later vindt Vivi nog een briefje 'Breaking the rules! x Rein'
"Ze zijn dus vrijwillig samen weggegaan", stelt Daan vast.
"Kijk", gilt Britney. Ze komt uit haar kamer gerend.
"Silkes broek die ze gisteren aanhad hing op ons kamer en er zat een briefje in de zak"
Ze haalt het briefje boven met de tekst: 'Hey Silke, vanavond samen naar de bios? xx Rein'

Reageer (1)

  • RealBritney1

    Waarom knuffelt Nils me niet (pruillipje)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen