hier is part 2 :)
hope u like it !

xo Denise @mainiackidrauhl

let me know what you think :D

ik keek door het gaatje en ik schrok me rot ...

Aan de andere kant van het gaatje zat ook een oog.
Ik deinsde achter uit.
De persoon aan de andere kant zei:" Rustig maar ik ben het"
Ik herkende de stem het was Daan !
Snel deed ik de deur open en vloog hem om zijn hals en zei:" Wil je me NOOIT meer zo erg laten schrikken?!"
Het spijt me" zei Daan met puppyogen.
haha zo kon ik hem natuurlijk niet weerstaan en ik gaf hem een zoen.
Ik zie dat Daan zijn koffer bij zich heeft, dus ik vroeg waarom hij zijn koffer bij zich had.
oohh ik dacht dat ik hier wel mocht slapen ! het is de laatste nacht dat we samen kunnen slapen " zei hij en er verscheen een grijns over zijn gezicht.
Tuurlijk mag je hier blijven slapen !!!" zei ik.
Ik vroeg aan Daan of hij al gezien had hoe het er daar uit zag, dat had hij al gezien.
Hij vond het er ook geweldig mooi uitzien.
Is het goed als de jongens zo even hier langs komen?" vroeg Daan.
Tuurlijk ! mijn moeder is toch nooit thuis.." antwoordde ik alsof het me niks kon schelen, maar eigenlijk vond ik het vreselijk dat mijn moeder er bijna nooit was.
*prinngggggg* prinngggggg*
Ahh daar zullen ze zijn" zei Daan.
Daan liep naar de deur en deed open.
Ik hoorde hem de jongens begroeten.
Toen ze binnen waren gaf ik ze allemaal een knuffel.
Wisten jullie al dat we allemaal een vriendin hebben ?" zei Rein
nee dat wist ik niet? wie dan?" vroeg ik
Nou Nils heeft met Nina en Owen heeft met Rebecca wist je dat echt niet? ze hebben al best een tijdje!" lachte Rein.
zoooo en vertel jij nou maar eens over jou vriendinnetje Rein !!!" grapte Owen
Jaaaa vertel Rein !, die 2 kunnen echt niet van elkaar afblijven !" zei Nils
Oke oke ik zeg het al! ik heb met Silvia ze is echt het beste wat me ooit overkomen is ! en nee we kunnen inderdaad echt niet van elkaar afblijven haha!" vertelde Rein
Maar hey die meiden gaan toch ook mee op kamp"? vroeg ik aan de jongens
Jaaa gelukkig wel" antwoordde ze alle 3.
Het was al laat, Nils, Rein en Owen gingen weer naar huis.
Daan en ik besloten ook naar boven te gaan.
We lagen samen in bed, ik voelde Daan zijn warme lichaam tegen de mijne.
Ik voelde hoe Daan zijn armen om mij heen deed en zo vielen we in slaap.

*de volgende ochtend*

TUUT TUUT TUUUT TUUT*
Ik gaf een klap op de wekker.
pfff wat haat ik vroeg opstaan toch erg !
Daan kon nog even blijven liggen, want hij deed er toch niet zo lang over om aan te kleden.
ahg wat is hij schattig als hij slaapt !
Ik kon het gewoon niet laten om er een foto van te maken.
Toen ik klaar was met alles liep ik de slaapkamer weer in en Daan was zich nu ook aan het aankleden.
We hebben samen nog snel ontbeten en vertrokken toen richting school voor de beste 5 dagen van ons leven!
Ik legde mijn armen om zijn middel en mijn hoofd op zijn rug dat voelde fijn.
Toen we aankwamen mochten we gelijk de bus in.
De jongens hadden een plekje voor ons bezet gehouden !
Ik zag ook Silvia, Nina, Rebecca en Rosa zitten , ik ging bij de meiden zitten en Daan bij de jongens.
We moesten lang met de bus, maar we hadden het naar onze zin dus dat maakte niks uit.
OMG we waren er !!!!!!!!!
Toen iedereen uit de bus was en hun tassen hadden gepakt liep ik hand in hand met Daan richting het kamphuis.
Daar liepen we dan richting het kamphuis.
En toen zag ik het huis en .....

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen