Foto bij Waking up (Kai)

Kai pov

Waarom moet ik naar school!
Ik haat school zo erg, er is gewoon niets dat leuk is in die school!

Ik hoop echt dat de danszalen snel open gaan want ik kan gewoon niet meer wachten!
Ik ben echt super blij dat ze eindelijk 1 maken omdat ik LO echt haat op sommige momenten, hangt er ook vanaf wat we doen in LO.
Als we iets doms doen vraag ik altijd aan de leerkracht of ik mijn dansroutine voor EXO kan doen, altijd wel een goed excuus om te dansen. Kan de leerkracht niets op zegen, hij heeft altijd toe. En daar ben ik altijd blij mee!

Soms denkt hij dat ik niet dans dat ik gewoon die les oversla.
Wat denkt hij wel? Ik hou van dansen maar als er iets leuks is in LO dan doe ik wel altijd mee. Zou hij iets tegen mij hebben misschien?
Oh ja, ik denk er niet aan, als hij mij alleen maar laat dansen als er een saaie les is dan is het goed voor mij.

Soms moet ik zelf niets vragen aan hem of ik mag dansen.
Wanneer LO start komt hij altijd eerst naar mij om te vertellen wat we gaan doen in de les. Alleen voor 1 iets zou ik blijven dus als hij zegt van we gaan dat doen of dat en als er niets tussen zit voor mij dan zegt hij altijd van 'jij mag gerust gaan dansen'

Er zijn maar 4 leden van EXO die nog naar school gaan.
Van EXO-L is het ikzelf, SeHun en D.O. en van EXO-M is het alleen Tao, arme jongen hij is de enige van EXO-M die nog naar school gaat.
Gelukkig voor ons hebben we alle 4 de zelfde lessen dus blijven we altijd bij elkaar.

"Kai ga je nog komen of hoe zit het we vertrekken bijna en je hebt nog niets gegeten!"
Hoorde ik LuHan roepen van beneden.
LuHan ,Kris en ChanYeol maken ons altijd wakker wanneer we school hebben, maar soms is het alleen Kris die ons wakker maakt omdat ChanYeol niet graag vroeg opstaat voor ons. LuHan wel hij is altijd een vroege vogel, maar hij maakt voor ons ontbijt en ons middag eten voor op school.

Nog voor dat ik uit mijn kamer uit kon stond Kris voor mijn neus met een boos gezicht, hier komt onze Angry Bird weer.

"Yah KAi kom op of je komt weer te laat! Deze keer ga ik je dan niet naar school voeren als je niet binnen de 5 seconden beneden staat!"
"Ik ga al, ik ga al, waarom denk je dat ik men door open deed!"
"Niet zo een toon aanslaan tegen mij!"
"Sorry Hyung Love you!"
"Ja ja het zal wel nu voor uit!"

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen