Foto bij Off To School (You)

HaeJae pov

Ik werd wakker door mijn alarm om 6uur, dat heeft mij 1uur de tijd om mij om te kleden voor die stomme school.
Ik haat school! Ik hoop echt dat de dansles op school snel begint, ik vraag me eigenlijk af hoe ver ze al staan met het bouwen er van?

Met die gedachten ging ik een warme douche nemen en dan mijn school uniform aan doen. Dan naar beneden gaan om te ontbijten en mijn middag eten klaar maken voor mee te nemen naar school.
Ik doe elke dag hetzelfde en soms begint het echt vervelend te worden.

Ook al ben ik niet populair op school er zijn altijd jongens die wachten aan de schoolpoort op mij. Ze proberen dan altijd met mij te praten, maar ik kijk daar niet achter. Het belangrijkste voor mij is dat ik school afmaak en misschien daar achter tijd maken voor een vriendje.

Wanneer ik naar school ga luister ik altijd naar mijn muziek, laat ik muziek van Super Junior of EXO afspelen.
Ik hou gewoon van die 2 groepen! Wanneer ik bijna aan school ben dan stop ik mijn muziek en steek ik het weg. En daar komen de jongens al aan, hier gaan we weer.

"Hey HaeJae hoe gaat het?"
"HaeJae ik heb iets voor je gemaakt!"
"Heb je goed geslapen HaeJae, een leuke droom gehad?"

Ik loop gewoon weg en negeer ze.
Soms voel ik me wel schuldig, ze proberen gewoon te helpen of vrienden te zijn met mij.
Maar achter de laatste keer dat ik een vriend had wil ik nooit meer een vriend hebben. Ze gebruiken je alleen of steken een mes in je rug.
Daarom ben ik altijd bang om vrienden te maken.

Als ik in school ben dan ga ik eerst naar mijn kluisje om mijn boeken voor Engels en Koreaanse les te halen.
Dat zijn de 2 enige lessen die ik leuk vindt in school. Ik heb die 2 lessen tot 's middags en dan heb ik nog wiskunde en LO (Gym). Ik vraag me af wat we vandaag gaan doen in LO?
Ik hoop dat het iets leuk gaat zijn, misschien terug dansen zoals altijd.

De ochtend ging gewoon veel te snel voorbij voor mij.
Misschien omdat ik altijd zo hard werk en ik keek ook niet naar de tijd omdat ik het altijd zo leuk vindt in deze les.
Noem me maar stom, voor mij maakt het niet uit ik hou gewoon van die 2 lessen.
Wanneer het middag was eet ik altijd buiten, alleen, stilte en geen mensen die voor de rest buiten eten alleen ik.

Ik ette heel snel want ik wilde nog iets vragen aan onze directeur over de dans lessen.

Reageer (4)

  • Awakaniingx

    :D

    1 decennium geleden
  • KvanderTogt

    Haha Super Junior en EXO zijn ook mijn favoriete groepen! ;D xxxx <3

    1 decennium geleden
  • HaeJaeDragon

    idd ja :p eindelijk aan begonnen met vertalen :p

    1 decennium geleden
  • Snokky

    Woohoo! eerste hoofdstuk! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen