Foto bij || 005

Skyler Jane Nelson

Ik had mijn beste vriend terug maar ik had hem niet eens herkent. Hoe stom kon ik zijn, om hem te vergeten. Hij was het beste wat ik ooit heb gehad, ik was hem kwijt geraakt maar heb hem nu weer terug. Dan brengt Nederland toch nog iets goeds mee. Ik heb mijn lang verloren beste vriend terug, het is lekker weer en we hebben een zwembad in de achtertuin. Dit moest ik ook allemaal wel goedmaken met Daan, alles uitleggen enzo. Misschien had hij nu nog wel even tijd voor me, of hij maakt wel tijd denk ik. Misschien wilde hij ook nog wel even komen zwemmen bij mij, kon ik gelijk mijn nieuwe bikini dragen. Mijn kamer had ik toch al helemaal weer opnieuw ingericht. Ik besloot hem maar een whatsapp bericht te sturen. Ik pakte mijn Iphone erbij en ging naar mijn contacten om Daan aan te klikken.

Hii, Daan
Heb je nu misschien nog tijd voor me? Dan kunnen we even bijpraten, ik heb onderhand mijn kamer al wel ingericht. Als je nu geen tijd heb begrijp ik dat, misschien een andere keer dan. Maar als je wel zin hebt kun je ook nog even komen zwemmen, we hebben een groot zwembad in de tuin. Stuur snel even iets terug : )
xx Skyler


En verstuurd. Nu nog wachten op een antwoord terug. Jammer genoeg had ik hier geen inloopkast dus moest ik het maar met een gewone kleine doen. Terwijl ik mijn bikini aan het aandoen was hoorde ik een bliep van mijn mobiel. Ik heb dus een whatsapp terug van Daan.

Hee Skyler,
Ik wil wel komen hoor maar mijn drie beste vrienden zijn nu hier. Of je wilt dat ze meekomen om ze te kunnen ontmoeten? Maar praten kunnen we misschien morgen doen anders, want met de jongens erbij word dat een beetje moeilijk.
x Daan


De vrienden van Daan ontmoeten of de hele dag opgescheept zitten met die zout zak beneden. Dan word het toch echt de vrienden van Daan ontmoeten, ik ben eigenlijk wel benieuwd met wie hij vrienden is geworden.

Als de jongens zin hebben om te komen mogen ze van mij mee hoor. Dan kan ik die ook nog eens ontmoeten, maar neem wel jullie zwemspullen mee kunnen we nog een beetje lol maken bij mij.

Niet heel veel later kreeg ik al gelijk een whatsapp terug van Daan.

Oké, we komen er zo aan!

Terwijl ik mijn Iphone weglegde hoorde ik de bel al gaan. Nou, dat is snel zeg. Ik trok snel mijn jurkje over mijn bikini aan en liep naar beneden. Beneden zag ik dat Henk de deur al open had gedaan, maar het was niet Daan. En al zeker geen vrienden van Daan. Het was een man met een witte soort jas aan, wie was die gast?
'Henk, wie is dat?' Henk draaide zich naar me om, hij had me duidelijk niet verwacht nu. Hij keek me even geschokt aan maar herstelde zich al snel.
'Eh, dit is de man die ons het huis heeft verkocht. We moeten even praten over een paar dingetjes.' Ik knikte maar, ik wist niet wat ik hier van moest denken maar aan zijn geschrokken houding zag ik dat hij loog. Ik ga er maar gewoon niet verder op in.
'Daan komt zometeen met een paar vrienden hier zwemmen.' Hij had de man met de witte jas naar binnen begeleid en de deur achter zich dicht gedaan.
'Daan?' Ow ja natuurlijk. Hij was zo beleefd om zich ook even aan hem voor te stellen, not!
'De buurjongen, die hier straks ook was.' Hij keek me even nadenkend aan maar haalde toen zijn schouders op. Nee natuurlijk weet jij dat niet, je was te druk bezig met het niks doen. Zoals altijd.
Niet veel later ging de bel weer en deze keer waren het wel Daan en zijn vrienden. Ik deed de deur open en trok Daan gelijk in een omhelzing, die knuffels van hem waren altijd al de beste geweest. Ik besloot de rest van de jongens ook maar een knuffel te geven. Eerst was het een beetje getinte jongen, hij leek me wel aardig. Toen een jongen met bruine krulletjes, hij was wel schattig. En daarna nog een jongen met bruin haar, hij was de kleinste maar nog altijd groter dan mij. Daan was ook echt mega vergeleken met mij. Kom ik aan met mijn 1 meter 60. Ik begeleidde ze mee naar de achtertuin waar het zwembad was. Eerlijk gezegd vond ik de tuin echt waanzinnig mooi, ik ben blij dat we dit huis uitgekozen hadden.
We gingen eerst gewoon even in de tuin zitten. We hadden ook een soort van buitenkeuken dus ik besloot 5 cola's te pakken.
'Vertel eerst maar even wie jullie zijn' ik wilde natuurlijk wel weten wie deze jongens waren.
'Ik ben Rein' dat was de kleinste jongen van de groep, ik lachte vriendelijk naar hem.
'En ik ben Owen' dat was de getinte jongen, ook naar hem lachte ik vriendelijk.
'En dan ben ik Nils.' Dat was de laatste jongen, degene met de krulletjes. Nadat ik ze allemaal kende nu begonnen we gelijk wat gemakkelijker te praten.
Nadat ik het een beetje zat werd de hele tijd alleen maar gepraat te hebben stond ik op en trok mijn jurkje over mijn hoofd. Eerst keken ze me een beetje raar aan, ze dachten toch niet dat ik me helemaal uit zou gaan kleden of wel soms.
'Waar wachten jullie op? Dat water zit er niet voor niks in hoor.' Ik glimlachte en naar ze en sprong zo het water in. Het was niet té warm en al helemaal niet té koud. Niet veel later volgde de rest van de jongens mijn voorbeeld en sprongen in het water. Het gevolg was een hele vloedgolf over mij heen.
'Ik zeg dat jullie erin moeten komen maar niet dat jullie een hele tsunami moeten veroorzaken.' Iedereen lachte erom, maar heel de stoep rond het zwembad lag onder het water.
Misschien was het toch niet zo erg om terug te gaan naar Nederland. Deze vier jongens waren echt geweldig, ze waren aardig, grappig en zagen er niet verkeerd uit. Vooral Daan was ook echt veranderd, maar ja ik heb hem 10 jaar niet gezien. Maar een goed lijf had hij zeker, en de rest mocht er ook wel zijn. Als ik maar niet verliefd word op degene die 10 jaar gelden mijn beste vriend was geweest.

Nog een hoofdstukjee ! : ) x
En OH MY GOSH IK HEB EEN MAINSTREET HOODIE EN TOPJE BESTELD IN DE MAINSTORE EN HIJ IS BINNEN 2 EN 5 DAGEN BINNEN IK KAN GEWOON NIET WACHTEN!!
sorry dat moest ik even met jullie kwijt
lovee yaa xx

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen