SA// My life is fucked up.
Mijn leven stort in elkaar zoals een stomme kaartentoren.
Mijn basis, mijn grond, mijn zekerheid alles, alles, alles is weg! Met de grond gelijk gemaakt door die bulldozer.
Dit gevecht kan ik niet aan. Dit is te zwaar!
Ik wil dat het ophoudt!
LAAT HET STOPPEN!!
Ik ga hier aan onderdoor!!
Ik ben op! OP! OP! OP!!
Ik wil rust!
Ik wil praten, maar met wie?!
Niemand kan me helpen!
Ik sta alleen! Ik weet niet welke kant uit en ook niet waarheen!!
Ik ben dit gevecht doodmoe!
Doe alsjeblieft het licht uit!
Mijn tranen rollen over mijn wangen!
Ik kan ze niet laten stoppen!
Ik heb niets meer in de hand. Ik ben de controle kwijt!
Ik zak weg samen met mijn leven.
Misschien moet ik hier gewoon mee ophouden! En er een punt achter zetten!!
Dan vind ik eindelijk rust.
Ik ben moe en ik zou willen slapen.
Waarom lukt dit niet? Waarom??
Omdat mijn leven een puinhoop is? Omdat chaos heerst? Omdat ik kwaad, gekwetst, verward, verdrietig ben? Waarom?? Wie geeft mij het antwoord?
Waarom tot morgen zeggen?? Wat brengt morgen?
Nog meer verdriet? Nog meer onverstaanbare dingen? Nog meer dingen die ik vergeten wil? Gewoon in één woord nog meer ellende!!
Sorry?? Wat betekent sorry of het spijt me?
Wat betekent het? Inderdaad, niets!!
Het is maar een woord, waar je niets aan hebt! Het is een woord zonder betekenis. Waarom gebruiken mensen het eigenlijk?? Denken ze nu echt dat dat ene stomme woord iets uithaalt?? Een woord herstelt geen daad!!
Ik weet het, dit is allemaal verwarrend. Maar dit is ook hoe ik me voel, verward. Ik heb geen idee wat me nu te wachten of te doen staat. Ik heb geen idee!!!
Reageer (1)
Mooi geschreven! Kudo!
1 decennium geleden