The Truth
het was al 12 uur nog een uur te gaan ik wachtte met garson naast me op de bank
''wat doe ik als sukkula me aanvalt?''
'' je ketting'' verluisterd hij terug, ik knik '' die heb ik bij me'' mompel ik terug '' goedzo ''
het leek wel alsof alles snel ging maar uiteindelijk was het 1 uur '' zijn we klaar ?'' zegt een stem achter me
ik sta rustig op '' yup '' zeg ik droog ''garson ga je mee?'' vraag ik, garson schud van niet en via liplezen merk ik dat hij bedoelt
''ik kom later'' ik knik en loop naar buiten.
aangekomen in het bos zijn we ongeveer een kwartiertje aan het lopen tot opeens.
''Elodie, jij was toch zo gefixeerd op Alex?'' zegt de graaf, ik knik.
''nou, hij heeft zijn hart aan een ander gegeven..''
ik speelde het spel maar mee dus .. '' dat zal Alex nooit doen!'' de graaf knikt en slaat een arm om me heen
'' ik heb het met mijn Eigen ogen gezien'' zegt hij vol trots '' vind je het leuk ofzo?''
''nee maar jou wel'' de graaf duuwt me tegen een boom en Trudy houd mijn armen vast.
''wat doen jullie!'' '' jou een van ons maken'' zegt Trudy.
nu pas in het ware maanlicht zie ik het duister van de persoon in hun.
Vlad ontblood zijn tanden precies op dat moment hoor ik gegrom naast me.
Vlad en Trudy maken een sprong hij vloekt wat '' EEN WOLF!'' schreeuwt Trudy.
ik keek geschrokken naast me maar de wolf heeft geen interesse in mij ik pak snel mijn ketting en doe hem om.
''JIJ DUIVELS KIND !" roept Trudy kwaad ik zal je! de wolf gaat voor me staan, hij is bijna zo groot als een paard!
de wolf ontblood zijn tanden precies op dat moment dat Trudy en vlad het op t rennen willen zetten bespringt de wolf ze.
daar komt garson al aangerend ''juffvrouw Elodie gaat alles goed!'' ik knik ''kijk!'' en ik wijs naar de wolf. garson knikt, ik zei toch dat ik Mr. Noir had gebrieft...
wat! is dit Alex bedacht ik me ik schrok '' ALEX! IS EEN WOlF" precies op dat moment scheurt ALex graaf Dracula aan stukken Trudy die rent snel weg, nadat Dracula dood op de vloer ligt gaat hij achter Trudy aan ik gooi mijn zilvere ketting op Dracula, en ja hoor.. hij verbrand '' garson ik heb niets silvers meer hoe moet het nou met Trudy...'' hij lacht ''je oorbellen.. zijn van zilver.. die had ik erbij gelegt'' ik kijk vrolijk ''kom mee!'' en ik ren achter alex aan hoewel het onmogelijk is om hem bij te houden.
Reageer (1)
Cool hij is een weerwolf! Ben nlij dat ze eindelijk weer naar hem terug kan! Love this story snel verder
1 decennium geleden