Zayn prov.

In het ziekenhuis aan gekomen met de ambulance werd melayn gelijk naar de operatie kamer gebracht.. Taylor hand nog steeds jelisa vast.. en liep rustig met haar naar een stoel toe.. ik ging op de grond zitten voor de operatie kamer.. nooit heb ik het echt gedaan.. maar dit was de eerste keer dat ik ging bidden om een geliefde.. Naar ongeveer 1.5 uur kwam er een dokter de kamer uit lopen.. "Zijn jullie vrienden van melayn?" vroeg die aardig.. ik stond gelijk op en vroeg hoe het met der ging.. de dokter legde uit dat de kogel verwijderd was... maar melayn nog in een diepe coma lag.. het was de vraag of ze er ooit nog uit zou komen.. Toen de dokter weg liep kwamen niall en harry aan gelopen.. ik liep naar de toe en vloog ze in de armen.. Ik wist dat ze naar hun vriendinnen toe wouden maar ik vond het fijn dat ze eerst bij mij bleven.. Uit eindelijk liep niall toch naar jelisa en taylor toe en vroeg of die iets voor ze kon halen.. ze knikte allebei toen jelisa op stond en hem een knuffel gaf.. Harry zei dat ik mee moest komen en bij hun moest gaan zitten.. Toen ik net wou gaan zitten kwamen de zusters met het bed van melayn de operatie kamer uit.. "Loopt u maar mee" zei 1 van de zusters vriendelijk.. We liepen achter ze aan.. toen we bij de kamer aan kwamen zetten de zusters alles goed en sloten alles aan.. "Er mogen minimaal 2 per keer naar binnen.. Ze mag nog niet zoveel druk hebben" zei de zuster vriendelijk.. ik Keek taylor en jelisa aan.. "Gaan jullie maar" zei taylor vriendelijk.. "Nee" antwoorden jelisa sterk.. "Waarom niet?" vroeg niall der die haar hand vast pakte.. "Ik wil dit samen met taylor doen.. Zayn ga maar.." antwoorde jelisa die weer in tranen uit barsten.. Ik keek harry en niall even aan.. en besloot toen alleen naar binnen te lopen.. dit moest ik zelf doen..

Naar een kwartier kwam ik weer naar buiten.. "Gaan jullie nu maar" zei ik terwijl ik jelisa over der schouder heen aaide.. Toen ze naar binnen liepen ging ik zo snel ik kon tussen harry en niall in zitten en barsten ik in tranen uit.. "Ze licht daar gewoon door mij.." zei ik weer.. "Niet zeggen" zei niall volmondig.. "melayn is sterk dat weet je" zei harry terwijl die mijn been vast pakte..



Reageer (1)

  • AgentNialler

    wil jij mij dood? :'( ik zit bekant te janken hier....

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen