Paul prov.
* 2 Days later*
Naar een rustige nacht werden we s'morgens met een hoop lawaai wakker gemaakt door revey.. Hij had ons gevonden.. ik probeerde alles zo goed mogelijk te laten lopen zodat er niet met de jongens van one direction kon gebeuren.. iedereen was in paniek en taylor melayn en niall zaten bij jelisa om haar rustig te houden.. "Er gaat iets gebeuren ik voel het" zei harry die taylor van jelisa aftrok en vast pakte... "Harold laat me los!" schreeuwde ze terwijl ze zich los probeerde te wrikken.. Zayn liep naar harry toen en maakte zn handen los.. Taylor rende weer snel naar haar beste vriendinnen toe.. Harry keek verdrietig maar snapte het ook.. "Kom hier" zei zayn die harry vast pakte in een knuffel.. Melayn en taylor keken elkaar aan.. "wat is dit" zei melayn chagrijnig.. "Oke kom allemaal nu hier heen" schreeuwde ik.. "Op 3gaan we naar buiten en gelijkt de auto in.. als het goed is is revey nu aan de achterkant.." "is dat wel veilig?" vroeg taylor onzeker.. "Het zal wel moeten" zei ik dringend.. iedereen keek elkaar bang aan.. "Daargaan we 1 2 ... 3 go go go!" schreeuwde ik terwijl ik de auto openmaakte iedereen kon in de auto behalve zayn.. hij kreeg de deur niet open en stond samen met melayn nog buiten toen ze vanuit haar oog hoek zag dat revey een kogel loste precies op zayn en sprong er voor! precies op dat moment kwam de politie er aan en werd revey op gepakt.. "BEL EEN AMBULANCE!!!!" schreeuwde taylor met als wat ze in zich had toen ze naast jelisa op de grond zakte.. Niall trok mijn telefoon uit mn handen en belde 112.. harry liep naar zayn toen en probeerde hem gerust te stellen "Ze sprong voor me is het niet?" zei die boos maar verdrietig ter gelijke tijd.. " Sorry man " hoorde ik harry zeggen.. "Ik had daar moeten liggen" zayn gleed langs de auto op de grond en kroop naar melayn toe... hij pakte der hand.. Ik zag hoe jelisa helemaal instorten van verdriet en taylor on troost baar was.. hun beste vriendin..
Toen de ambulance kwam naar 1min moest iedereen aan de kant.. Taylor pakte jelisa vast.. en ze stonden samen te huilen.. Taylor rende naar een ambulance medewerker en vroeg of zij jelisa en zayn mee mochten rijden.. Gelukkig mocht dit.. Toen de ambulance weg was zag ik harry en niall naar de bloed plas lopen die op de grond lag.. Ze keken elkaar aan en gaven elkaar een knuffel, Ik zag dat ze ook begonnen te huilen en ik liep naar ze toe, Hoe heb ik dit kunnen laten gebeuren.... zoiets had nooit mogen gebeuren nooit..
Taylor en Jelisa zijn ontroostbaar..
Reageer (1)
fack fack fack fack Im crying!!!!!
1 decennium geleden