Melayn prov.
Eindelijk was iedereen veilig en heel in het huisje aangekomen.. alleen was er wel heel erg weinig ruimt.. De tv was kapot.. internet deed het niet.. "Laten we een ouderwets spel spelen!" zei harry Iedereen keek hem dood aan toen niall antwoorde "Welke?" Harry keek vragend in het rond.. "Wie ben ik?" "En hoe wil je dat doen?" vroeg jelisa die half lag te slapen.. "We pakken een pen papier en plakband!" antwoorde taylor snel op harry... " Dat ja.." zei harry der op.. Ik keek taylor vragend aan.. "Waarom help je hem?" vroeg ik der nuchter... "Ik verveel me.." zei ze terwijl ze haar drinke pakte en een slokje nam.. "Ik doe mee" zei zayn die naast harry op de grond ging zitten.. ik Stond op en liep naar de keuken om papier en een pen te zoeken.. "Ik pak wel wat plakband" zei niall die opstond omdat die eigenlijk gewoon honger had.. Toen we alle spullen bij elkaar hadden keek ik jelisa aan.. je zag duidelijk dat ze zich niet goed voelde maar het beste er van wou maken.. dit deed zeer.. maar ik had zoveel respect voor der.. "Okee wie schrijft voor wie?" we keken elkaar aan.. ik schreef kikker en plakte hem op taylors hoofd.. en begon te lachen.. dit zag er zo grappig uit..
Reageer (1)
Kikker whahahahahahahahaha
1 decennium geleden