Foto bij 088

Niall prov.

Ik schrok wakker door een harde bonk op de deur... revey stond er.. hij schreeuwde "Als jullie nu niet naar buiten komen vermoord ik iedereen hier" jelisa werd wakker en keek me bang aan "Wat moet ik doen?" vroeg ze terwijl ze in een hoekje kroop.. Toen ik opeens sirenes hoorde van buiten af.. en paul de deur open brak en mij en jelisa mee nam, als vloog als een flits aan me voorbij "Waar is revey" vroeg ik toen ik was bij gekomen vanalles en jelisa in mn armen lag, "HIj is gevlucht, de politie is naar hem op zoek.. Maar of ze hem vinden is de vraag" antwoorde paul.. Jelisa keek me huilend aan " Niall ik wil weg hier.. Ik wil dit niet meer.. Ik wil een normaal leven" ze begon nog harder te huilen en ik wist niet wat ik moest doen.. Het enige wat ik deed was naar jelisa kijken.. Dit kon niet langer zo door gaan.. ik moest iets bedenken.. "Hier is het.." zei paul toen die een oprit van een klein huisje ergens in de achterbuurt van la op reed.. jelisa keek op.. Paul leiden ons veilig de auto uit en draaide de deur open.. "Melayn taylor!!" schreeuwde melayn die zich van me los rukte.. ze vlogen elkaar in de armen en begonnen alles 3 100x zo hard te huilen.. Ik keek naar ze toen zayn me opeens vast pakte "eey maat!" paul zetten onze koffer neer en legde uit dat die binnen een half uur terug was en hier ook tijdelijk verbleef tot het veilig was om het land weer te verlaten..

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen