Foto bij [OO4] Jade Masson

Na die ruzie keek mijn vader me niet meer aan en hij praatte niet meer met me. Dat deed me pijn. Nu nog steeds niet. Vaak denk ik eroverna hoe graag ik mijn achternaam wil veranderen. Later ga ik daarvoor sparen. Maar nu denk ik gelukkig niet meer zoveel aan hem. Gelukkig heb ik een hele goede vriendin, Yasmin, die me altijd steunt, en haar ouders ook, ze noemen mijn hun peetdochter. Haar vader voelt als een vader voor me dus het is wel fijn dat er nog een soort vader figuur in mijn leven is. Maar vooral ben ik gelukkig met mijn moeder. Het gaat nu goed en ze zorgt goed voor ons. Ik kan alles bij dr kwijt en zij is mijn moeder én vader. Ik hoef nu helemaal geen vader meer en voor mij hoeft hij ook niet ineens weer in mijn leven te komen. Maar hij wilt het nu blijkbaar weer wel. Hij heeft weer werk en hij gaf ons dus vorige maand 50 euro. En hij wou vorige week ineens een midweek met ons op vakantie. Ik heb nee gezegd. Ik hoef hem niet meer. Hij is voor altijd uit mijn leven.



dit was het einde van het verhaal, reageer als jullie het mooi vonden ;)
ps: geef ideeën voor een volgende story :)
byebye
x Puck

Reageer (2)

  • Janeee

    Super mooi <3
    Laat het weten als je een nieuw verhaal begint, dan neem ik een abo x

    1 decennium geleden
  • NiallsWifexo

    Zo mooi Puck !x
    Maak deel 2 !x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen