|| Hoofdstuk 37
Om de reacties alvast voor te zijn: nee, ik stop niet daar, maar het hoofdstuk werd veel te lang. :')
Oliver mompelde iets onverstaanbaars in de trant van “geen probleem” terwijl Penny hem nog een waterige glimlach schonk en richting de trap begon te lopen.
Oliver mompelde iets onverstaanbaars in de trant van “geen probleem” terwijl Penny hem nog een waterige glimlach schonk en richting de trap begon te lopen.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
Zalig!
1 decennium geledenPercy is echt een eroticapro hoor, achterin de bib als een waar cliché, hem bij de das trekkend voor een passionele zoen op een onverwacht moment dat de angst van elke filmkijker en boeklezer doet rijzen en spannende achtergrondmuziek vereist die echt in gang komt op het moment dat ze zoenen... Hands down
misschien waren ze wel correct dat ginger een haarkleur is met een sexual tintje
en " “Ik wilde eigenlijk nog even op zoek naar een nieuw boek, als je het niet erg vindt. Ik heb niets meer om te lezen ter ontspanning. Je kunt alvast gaan, als je wilt.”
Ik weet wel welk boek dat dat is "Perfect Prefect Percy Weasley" door O.Wood, of "How to be the best boyfriend ever" ook redelijk aannemelijk dat in de mugglesectie te vinden. Want Percy wil alles uitproberen om het beste vriendje te worden
Ik heb denk ik wel 32 hoofdstukken achter elkaar gelezen, op zoek naar dit moment! Whiehw! Je bent echt een geweldige schrijfster, ik vind dit verhaal echt geweldig! Keep going girl!
1 decennium geledenIk denk niet dat ik momenteel nog een duidelijke reactie kan formuleren. Ze kussen! En nog wel door een boek! De magische kracht van boeken wordt voor de zoveelste keer bevestigd. Ik stel voor dat Oliver vanaf nu elke dag een boek leest. Meerdere boeken als dat zo'n effect heeft!
1 decennium geledenEn nee, ik had ook nog niet verwacht dat het er al zo snel zat aan te komen, maar ik klaag absoluut niet! :')
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
1 decennium geledenEindelijk!!!!!!! Aqsdfghjkl.
When you said soon, dacht ik niet dat het zo snel zou zijn maar je hoort mij helemaal niet klagen.
Maar waag het niet, waag het niet om Oliver last van zijn geweten of medelijden met Penelope te laten krijgen! You hear me, don't you dare!
I have to go jump up and down now! *O*
Yeaaah, eindelijk!!!
1 decennium geleden