Hoewel ik het nooit aan mijn broer toe zal geven heeft hij gelijk. Ik ben gek op Esme. Dat gevoel van binnen toen ze in mijn amre lag was geweldig en mijn hart maakte sprongentje toen ze vroeg of ik terug in bed kwam liggen. Mogen mijn broer en mijn moeder alleen niet weten en Esme al helemaal niet. Mijn moeder zou zich te veel opdringen en mijn broer zou zich nog idioter gedragen dan hij nu al doet. Maar het bangst ben ik toch voor de reactie van Esme. Straks wil ze niks meer met me te maken hebben en het zou de vriendschap verpesten. Opeens gaat Esme's mobieltje af. Ik kan het niet laten om even te kijken. Ze heeft een smsje. Eet! Staat er. Ik schud mijn hoofd. Dit hielp echt niet om haar te laten eten. Je maakt haar eerder bang. Snel verwijder ik het smsje en leg de mobiel terug op bed. Net op tijd, want Esme komt uit de badkamer. "En nu?" Vraagt ze glimlachend. Ik zucht en ga liggen. Geen idee. Misschien kunnen we iets leuk gaan doen samen. "Leuk! Wat dan?" Ik heb geen flauw idee. "Ik wel!" Mijn broer staat grinnikend in de deuropening. Dan is het vast geen goed idee. "Van waar die, wantrouwen broertje?" Omdat ik je ken. Als jij een idee hebt is het vaak niet veel goeds.mijn broer kijk me kwazie verondwaardigd aan. "Nou wat een vertrouwen ik wilde voor stellen haar mee te nemen naar de kermis." Ongelovig kijk hem aan. Heb nooit gedacht dat ik dit ooit zal zegen, maar je hebt gelijk. Dat is een goed idee. Mijn broer kijk me trost aan. "Hehe, eindelijk geef je me eens gelijk." Ik zou er, maar niet aan wennen. Zeg ik met een Glinlach. Kom op Esme we gaan naar de kermis. Ik pak haar bij haar pols en trek haar mee. We gaan in bijna alle attractie's alleen de liefdestunnel is nog over. "Kom op Jayden we gaan er in! Das toch grappig?" Ik word rood en begin te stamelen. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Dat ik haar leuk vind mag helemaal niet opvallen en dit valt zeker op! Esme's trek me lachend een bootje in. "He Jayden! Jullie vinden elkaar leuk! Ik wist het wel!" Roept mijn broer en leunt op het hek van de liefdestunnel. Ik word nog roder en op dat moment varen we de tunnel binnen. Gelukkig is het hier donker en kan Esme mijn gezicht niet zien. Anders had ik me echt niet meer bij haar durven vertonen. Emse gaat tegen me aan liggen en mijn hart begit sneller te kloppen. Ook dat nog. Waarom moet ik juist verliefd worden op mijn beste vriendin?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen