Foto bij Breaking the rules

nieuw stukje

Silke ligt in haar bed. Ze kan niet slapen. Naast haar maakt Britney enkele bewegingen waaruit Silke de conclusie trekt dat Britney slaapt.
Rein telt de seconden 163, 164, 165, 166, 167,.....
Daan is nu al 167 seconden bij Vivi om haar voor het onweer te troosten. De kust is dus veilig. Rein doet gauw iets nettere kleren aan en smst Silke: 'Voor jullie kamerdeur binnen 5 min? xx Rein'
Silke hoort haar mobieltje trillen. Oh nee, straks wordt Britney wakker. Die ligt net zo mooi te slapen. Gelukkig, Britney draait zich alleen om. Silke leest het berichtje. Okéééé, was Rein van plan wel te gaan of zo???? Een tiental minuten later lopen twee mensen in het onweer naar de stad. Rein en Silke....
Erg hard onweren doet het niet dus zo erg is het niet. De bioscoop vinden is niet moeilijk, er draait zelfs een film met Nederlandse ondertiteling!!! Tijdens de film slaat Rein zijn arm om Silke heen en kust haar.
"Silke, wil je mijn meisje zijn?", vraagt hij.
"Ik wil niks liever" En ze kust hem terug. Na de film lopen ze allebei met een gelukkig gevoel naar het huis tot ze opeens op een weg komen waar door de bliksem een grote boom op is beland. Ze kunnen er onmogelijk langs of over. En een andere weg kennen ze niet. Maar dat is nog niet alles: het onweer wordt steeds harder!!!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen