Foto bij Wonderlijke wereld van boven

ik kijk om me heen vol bewondering, het oppervlakte is zo groot! en aardig veel deuren ik loop over de witte marmere vloer. Alex kijkt trots ''zelf gemaakt...''
hij knikt, in het midden staat een paar stoelen met in het midden een tafeltje en een dienblad met wat kopjes '' kijk naar boven'' fluisterd Alex in mijn oor. ik doe wat mij word gevraagt en kijk omhoog. ''oh mijn hemel'' zeg ik, het dak zit een groot gat bedekt met glas en balken s'avonds zou je de sterren hier kunnen bekijken bedacht ik mijzelf ''kom we gaan verder'' Alex trekt mij mee naar een deur met alweer een trappetje dit keer een witte houte trap, ''deze is voor de badkamer'' ik neem snel een kijk het is een lichte kamer met ontzettend veel tinten van wit het heeft een bad een douche een toilet en wasbak.. maar een Spiegel zie ik nergens. hij trekt me weer mee naar beneden en laat me een andere deur zien met een licht blauwe trap '' deze is onbewoont gewoon voor bezoekers niks bijzonders '' en hij gooit de deur weer dicht dan aan de andere kant weer een deur '' dit is mijn kamer'' ik loop een donker blauwe trap op. zijn kamer is niet lelijk maar het heeft wat opgeslotens over zich in het midden tegen de muur staat een donker houten hemelbed met blauwe gordijnen aan de muren hangen wat foto's van de natuur een kleding kast en een raam voor verlichting niets bijzonders vond ik dan. ''kom'' zei Alex en hij trok me weer mee. '' andere 2 deuren zijn gewoon de biebliotheek en de trap naar het toren kamertje'' zei hij rustig. ik kijk op mijn klokje half 11 ! wat !!! '' ik moet weg! allang! oh hemel...'' ik ren de trap af en val weer. '' Elodie!!!!!'' schreeuwt Alex nog maar t was al telaat. daar lag ik dan op de vloer, ik zag nog een wazig beeld van Alex voor me en toen werd alles zwart...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen