Love story 01
Xx my
Liz Rendola
De auto stopte, ik gaf mijn vader een knuffel en stapte uit.
Hij riep nog iets na waarschijnlijk veel plezier ofzo. Ik zag de ingang en liep er naar toe, ik gaf mijn bonnetje en jas af en mocht naar binnen.
Meteen zag ik Tessa staan en stormde er op af.
Heey riep ik naar der. Hi schreeuwde ze terug.
En toen pas zag ik dat roos naast haar stond urgg ik kan dat kind niet uit staan!
Daar achter zag ik Thijmen staan hij was zo knap *zwijmel zwijmel* maar ik had aan Tessa belooft geen verkering te nemen waarom eigenlijk niet?nouja dit ging om lol maken!
Dus ik danste mee met Tessa en roos.
En toen gebeurde het One Direction kwam op!
Iedereen begon te gillen maar waarom eigenlijk het was maar een liedje ze waren het niet zelf!
Ik riep naar Tessa zullen we wat drinken halen!?
Is goed riep ze terug! Roos blijf jij ff hier wij nemen wel iets voor je mee! Oke riep Roos terug. Tessa en ik baande ons een weg door de mensen menigte en kwamen bij de bar uit.
Ik betaal riep ik meteen. Tessa vond het best en we kregen de drankjes. We bleven nog even staan Thijmen ziet er zo goed uit vanavond zei Tessa toen werd ons gesprek onderbroken door een dorstige roos.
Reageer (2)
p.s srry dat ik gilde op one direction maar komop IM FREAKING IN LOVE WITH TEM !!
1 decennium geledenoke ik wet dat ik Tessa ben he ik neem een abo lieve me!! Xx
1 decennium geleden