Foto bij 42

DRACO POV!!!

Geïrriteerd loop ik door de gang opzoek naar Blaire, ze was niet bij het eten en ik had haar al een paar uur niet gezien.
Ik loop naar het einde van de gang als ik Blaire haar stem hoor 'sttt, Draco' hoor ik haar zeggen. 'what the hell?' Denk ik bij mezelf. 'Wat is ze wel niet aan het doen' ik volg haar stem en daar zie ik haar samen met een weasley, WEASLEY. Daar was het mee uit. UIT. niet aan.
Ik loop er op af. Ik zie dat Blaire me ziet en haar adem schokt ze kijkt me met grote ogen aan. Weasley lacht 'waarom kijk je zo-' en hij ziet me. 'Malfoy het is niet wat je denkt' begint weasley.
'Ja dat is het wel' hoor ik Blaire zeggen. Ze kijkt me reht aan in de ogen 'het spijt me, echt waar'.
En ze stormt de gang uit.
'Blaire' roept Weasley terwijl hij haar achterna snelt. Gefrustreerd ram ik tegen de muur. 'Waarom deed dit zo'n pijn?'
Ik had dit vaker meegemaakt, ik was vaker gedumpt. Maar het deed nooit pijn, wellicht omdat die relaties niets voor me betekende, maar Blaire...Blaire was anders, Blaire was een gryffindor. 'Was ze dat wel?' Ik dacht aan Blairde de afgelopen weken, ze was veranderd bedacht ik me nu 'veranderd, sins ze met mij omging..'

Reageer (4)

  • zoekwoord

    leuke storiexD
    'abo'(typing)

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    super snel verder Xx

    1 decennium geleden
  • Marly2801

    awhh, IK HEB ZO GEEN MEDELIJDEN MET HEM! xD
    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • xEvax

    VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen