Foto bij you are special (Tom lovestory) 26

Reacties?

De jongens keken je nog altijd aan. Tot Mathieu ineens de stilte verbrak: “Is die wond zojuist kleiner geworden?” Jij: “Dewelke?” Hij wees een plek aan en je voelde aan je voorhoofd. Je voelde het trekken en liet snel je hand weer zakken. Je had niet eens gemerkt dat je daar een wond had. Simon: “Tom?” Tom: “Ja?” En hij keek Simon nieuwsgierig aan. Simon: “Wel Kelly wil het er niet over hebben, dus ik dacht dat…” Jij: “Mooi niet! Echt blijf uit mijn hoofd!” Mathieu keek jullie aan alsof jullie gek waren. Hmm misschien waren jullie dat ook. Mathieu: heb ik iets gemist? Simon begon alles uit te leggen, van dat hij de toekomst kon schilderen en Tom gedachten kon lezen en toen keek Simon naar jou. Jij: “Ow mijn beurt? Nou ja het is eigenlijk vrij stom.” Bill: “Echt niet! Je kan genezen, hoeveel man kan dat?” Jij: “Juist ja.” Mathieu: “Dus daarom dat die wond…” Jij: “Kleiner wordt ja.” Het was terug even stil maar je zag de jongens jou nog altijd benieuwd aankijken. Waarom wilden ze het toch oh zo graag weten? Wat is er zo speciaal aan? Je reed met die auto van hem zonder rijbewijs, maar hij stond het wel toe. Het is niet dat je de sleutels uit zijn hand trok. Nee, hij gaf ze jou gewoon. Wat een sukkel dat het was. Geloofde hij nu echt dat je het al was vergeten? Zo dom ben je niet.


Tom pov:
Het was een tijdje stil en opeens hoorde je iedereen van alles denken. Maar toen je Kelly hoorde, sloot je jou van de rest af en focuste jou enkel op de gedachten van Kelly. Je reed met die auto van hem zonder rijbewijs, maar hij stond het wel toe. Het is niet dat je de sleutels uit zijn hand trok. Nee, hij gaf ze jou gewoon. Wat een sukkel dat het was. Geloofde hij nu echt dat je het al was vergeten? Zo dom ben je niet. Als je niks zou doen dan zou hij zo naar het volgende meisje stappen en die weer van alles aandoen. Je moest het gewoon laten stoppen. Je moest hem bang maken. Je wou zijn auto beschadigen zodat hij in het vervolg beter zou nadenken. Met mij kan men niet sollen… Je keek Kelly verbaast aan. Je stond recht en zag Kelly je opeens verbaast aankijken. Toen viel het kwartje bij haar. Kelly: “Je hebt mijn gedachten gelezen!” Je zag de rest verbaast opkijken.” Jij: “Je deed het dus uit wraak?” Je hoorde de walging in je stem en zag Kelly slikken. Kelly: “Het was niet zo erg bedoelt, ik wou gewoon zijn auto wat beschadigen, niet meer, echt niet, ik had niet gedacht dat het zo erg ging zijn, het gebeurde onbewust!” Je zag Kelly huilen en wist dat ze de waarheid sprak maar toch. Dit had je echt nooit verwacht. Je zag Bill twijfelend naar haar toegaan waarna hij op haar bed ging zitten en haar voorzichtig vastpakte.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen