Daan laat Owen niet uitpraten en hij duwt Owen heel hard tegen de kluisjes aan. Daan zegt gemeen: 'Luister, vriend. Ik ben nu aardig omdat je nieuw bent'. Owen valt hem in de rede en zegt: 'Dit is aardig? Ik zou je dus ook echt niet gemeen ofzo willen zien dan eh..' Daan zegt: 'Ik zie dat je nog niet weet hoe dingen hier werken enzo... Maar je moet maar lekker van Chanel afblijven!' Owen slingert met zijn arm omhoog en hij probeert Daan hard op zijn linkerkant van zijn hoofd te slaan, maar... Daan duikt naar onder, en Owen slaat over hem heen. Daan komt omhoog en zegt: 'Oh, dus je wil vechten nu, huh?' Daan stoot Owen hard in zn zij. Owen heeft zichtbaar pijn en valt weer terug tegen de kluisjes, waar hij iets vanaf was gekomen & dan valt Owen op de grond. Daan draait zich om en staat op het punt om weg te lopen maar zegt nog snel: 'You just made the wrong enemy, op zijn engels, goed gedaan uhm.., blowen was het toch?' Terwijl Daan wegloopt, loopt een jongen langs en helpt Owen met opstaan. Hij zegt: 'Je weet wel, als je er over na zou denken, dat is echt een hele domme uitdrukking, niemand zegt ooit: 'You just made the best enemy!' Owen begint een beetje te lachen en zegt dan: 'Maar, ik denk niet dat die jongen veel tijd besteed aan het kiezen van zijn woordkeuze'. De jongen begint te lachen en zegt: 'Ik ben Rein trouwens. Ik gok dat je hier nieuw bent op school?' Owen zegt: 'Ik ben Owen. Ben hier net naartoe verhuist. Weet je misschien waar lokaal 128 is?' Rein zegt: 'Literatuur met Dean? Daar moet ik nu ook heen! Ik zal met je meelopen naar het lokaal! (: '

-
30 keer gelezen is volgende part, tweet me even wat je er van vind, dat maakt het leuker om te schrijven en dan ben ik ook blij! (:

Twitter: @Mainiacsxo

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    hij is al 42 en ik is 43 keer gelezen dus veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen