Foto bij De Cullens

de nacht bracht ik door met het lezen van "de noorderlicht-trilogie" en het kijken van Anime.
et was ergens rond zessen toen de deurbel ging,ik stormde sneller naar beneden dan ik dacht dat mogelijk was.ik trok de deur open en...
daar stonden ze!precies zoals ik ze me had voorgesteld na de omschrijving van licha.ik keek van de een naar de ander en een jongen,die volgens mij edward moest heten,zij:
"ja,dat ben ik.dus jij bent de nieuwe aanwinst van Japans Coven?"
hè?las hij gedachten??
"ja,dat kan ik,maar om even terug te komen op mijn vraag.als je bent wie ik denk wie je bent,ben je een nieuweling,klopt dat?"
moest ik daar antwoord op geven?hij wist het toch al voor ik uberhaubt tijd had om andwoord te geven.ja,ik was een Nieuweling.en dan nog? ik leverde toch geen gevaar op.
een klein elfachtig meisje stapte naar voren,greep mijn hand en zij vrolijk:
"Hey!dan moet jij yasuko zijn! ik ben alice! en die jongen die je net ondervraagde is Edward."
zo kende ik binnen de kortste keren heel de coven.carisle vroeg me waar licha was,ik moest naar waarheid zeggen dat ik dat niet wist.
"tja,ik ken haar al een hele tijd",zo zij hij:"we leerden elkaar kennen in Volterra,ze is echt een schat!toen ik hoorde dat ze een mensenkind had geadopteert besloot ik zo snel mogelijk langs te komen"
oh,wat was ik stom bezig!ik lied de gasten op de stoep staan!
"Kom binnen!licha zal er zo wel zijn!"
"Klopt!"riep alice erdoorheen.
"dan praten we binnen verder",vervolgde ik.
carisle glimlachte en ik ging uit de deuropening om ze binnen te laten.toen ondekte ik dat ik mijn muziek aan had laten staan.Doki Doki Wacu Wacu schalde door het huis.een vreselijk hyper nummer,ik schaamde me kapot!

Reageer (2)

  • twilight97

    leuk

    1 decennium geleden
  • OneRose

    xD
    snel verder!!!!
    Dit verhaal is echt super!
    xx (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen