Optie 1 is gekozen = Chanel vastgrijpen dus.

Dan... knalt iemand heel hard tegen Owen op. Owen maakt een Ooof geluid en hij verliest zijn evenwicht, terwijl hij naar voren valt... hij grijpt zich vast aan Chanel en ze vallen allebei hard op de grond! Chanel geeft een gil en maakt een Ouch! geluid, en Owen maakt een oww! geluid. Boos probeert Owen op te staan, en als hij staat ziet hij dat een goedgeklede jongen recht achter hem staat. Hij steekt zijn hand uit naar Chanel om haar te helpen met opstaan. De jongen draait zich daarna terug naar Owen... 'Oh hey, jij zal de nieuwe jongen wel zijn. Ik ben Daan. Daan Zwierink om precies te zijn. Sorry dat ik tegen je aanliep! Ik had je niet gezien!' Owen kijkt chagrijnig en zegt: 'Nou, ik ben nou niet echt heel makkelijk te missen met mijn lengte hoor..' 'Heh! Je hebt een beetje humor! Ik vind dat wel leuk!' zegt Daan glimlachend. Chanel zegt: 'Hey, Daan. Colinda en ik leiden Owen een beetje rond hier'. Daan vraagt: 'Moeten jullie niet naar de gymzaal toe over een paar minuten? Gaan jullie maar! Ik geef de nieuwe jongen wel de rest van de rondleiding'. Chanel kijkt Daan lief aan en zegt: 'Dankjewel, Daan! Je bent zo lief! Ik zie je nog wel een keer hier op school Owen!' Daan geeft Chanel een kusje en Chanel en Colinda rennen naar de gymzaal. Owen begint aarzelend tegen Daan: 'Hey man, ik ben Owen, Owen Playfair. Ik ben...' Daan laat Owen niet uitpraten en hij duwt Owen heel hard tegen de kluisjes aan.

-
30 keer gelezen op quizlet, is part 6. Hij word iets spannender (:

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen