Foto bij Nils wat doe jij hier!!!

Kate P.O.V.:

Na dat we door de douane zijn gekomen zitten we dan eindelijk in het vliegtuig ik op stoel 25 aan de buitenkant met alleen stoel 26, 27, 28, 29 en 30 er nog naast. Ik kreeg gelukkig alles mee zo kan ik als ik Nils en mijn vriendinnen heel erg mis mezelf snijden om het te vergeten niemand weet dat ik mezelf snij ik doe het dan ook meestal op mijn schouder en jurken draag ik bijna nooit dus niemand die de littekens zit. 'Kate wat doe jij in dit vliegtuig?' ik kijk op naar de gene die het vraagt het is Nils met Mainstreet achter zich en zijn moeder denk ik. 'Het zelfde als jij denk ik naar Oosterrijk gaan' merk ik bijdehand op. 'Kate wat minder bijdehand mag ook wel' zegt mijn moeder afkeurend.

Nils P.O.V.:

'Kate wat minder bijdehand mag ook wel' zegt haar moeder afkeurend. Daan, Owen, Rein en ik schieten er door in de lach maar we liggen pas echt dubbel als Kate er nog tegen in gaat ook. 'Mam een bei heeft geen handjes' zegt ze en kijkt haar moeder stond aan. De rest gaat zitten en ik ook maar begin al snel een gesprek met Kate en de jongens die elkaar nog niet eens kennen.
Kate: Blauw, Nils: Groen, Daan: Rood, Rein: Oranje en Owen: Grijs.
Dus naar waar gaan jullie in Oosterrijk?
Wij gaan naar Reiterhof
Ik ook gezellig
zeker gezellig maar wat is je naam
Heel of alleen mijn eerste naam
Ik wil je hele naam wel een keer horen
Ik ook
Ik ook
Ik ook ik heb hem namelijk nog nooit helemaal gehoord
Kate Amy Jade Shelley Lisa Tess Lara Leyla Maria Nannie van Kampen
Wat heb jij een lange naam zeg
Zegt de gene die hem als eerste helemaal wilde weten. Wat zijn jullie namen eigenlijk ik ken Nils maar jullie niet?
Daan
Rein
Owen
O, Hoi Daan, Rein en Owen.
Ook nu schieten we in de lach maar dan met Kate er bij.
'Kate speel je eigenlijk nog steeds gitaar, piano, blokfluit en harp'
Ja maar dan met de dwarsfluit er bij
Leuk.

Reageer (1)

  • Luckey

    lolz
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen