Foto bij een nieuwe strijd en een onbekende persoon

Ik zit in de klas Janik was weer aan het vervelen een onbekende jongen stond op en sloeg hem op zijn gezicht iedereen begon te lachen.. ik zat verbaast toe te kijken. De les word stil gelegt en niemand doet nog iets we zitten alleen maar voor ons uit te kijken. meer mag dan ook niet dus we hebben geen keus.. ineens voel ik dat er iets op mijn rug geplakt word "eet" wie is dit? Ik kijk achter me en er is niemand te bekennen. Wie was dat? Ik verkreukel het papiertje. Iemand weet dus dat ik niet eet... maar wie? Verward loop ik naar mn fiets we werden voor de rest van de dag niet meer verwacht. gelukkig kom ik Jayden niet tegen normaal vind ik dar leuk maar ik heb er vandaag geen zin in. Ik fiets ecstra snel naar huis. Roep hoi en ga naar boven.. mijn kamer is ondertussen helemaal ingericht.. iets te kleurrijk maar oke. Mijn schilders ezel stond al klaar met een doek en mn kwasten liggen al klaar voor het raam. Ik begin te schilderen de bomen van het park.. ineens zie ik iemand staan hij of zij kijkt me strak aan ik schrik en duik weg.. ik kijk voorzichtig door het raam en die persoon is weg. Raar wat moest die van mij? ESMEE?! ja mam? Kom je? Wat is er dan.. er is telefoon voor je! Oke? Wie belt mij nou ? Niemand heeft mijn nummer! Ik ren naar beneden en pak de telefoon over. Hoi met esme, hoi eet! En er word opgehangen he wie was dit? Esme wie was dat Jayden vroeg of ik mee wilde eten mag dat? Ja hoor ga maar ! Oke dankje mam!! Ik pak mijn jas en fiets als een gek weg. Ik ga een soort drink café in waar geen alcohol te bestellen was alleen frisdranken en water. Ik bestel een water en ga zitten. Ik zit er ongeveer een half uur als mijn mobiel afgaat. 'He waarom eet jij niet? eet!' Van een onbekend nummer...ik kijk naar buiten niemand te zien alleen een oude man met een klein hondje. Ik draai me om AAAH! Rustig esme ik ben het maar. Jayden wat doe jij hier?! Je ma belde hoe het ging ik heb maar gezegd goed. En ze vroeg of ik jou goed wilde laten eten. Toen wist ik dat je hier zat. Hoe ... wist je dat... vroeg ik met een biberende stem.. nou je zit hier vaker. En ik heb je ma maar belooft dat te doen.. oke dankje!! Snel geef ik hem een kus op zijn wang.. ik schrik.. en stamel s..orry.. ik zie dat hij rood word en ik denk kut wat doe ik nou weer! Hoe dom kan ik zijn?! Maar esme waarom wil je niet eten... umm omdat ik geen honger heb en geen zin had... oke.. Esme kom met mij mee naar mijn huis. We hebben al gegeten dus je hoeft het niet.. dankje! Ik fiets met jayden mee en we gaan bij hem op bed zitten. Hij zegt ineens esme.. je word steeds dunner? Maar dat is niet ! Oke ik ga dan de weegschaal halen. Ok..e.. tot zo. Ik ren naar de kraan in zijn kamer en drink zo veel mogelijk water. Ik hoor de trap en ga snel zitten op het bed. Zo esme ga maar staan dan. Ik ga staan op de weegschaal. 59.8 staat er.. veel meer dan ik weeg.. hij zegt oke je heb gelijk en kijkt me aan.. het lijkt wel of hij door me heen kijkt en zegt heb jij iets gedaan? Nee hoezo? Nou.. naja laat maar zegt Jayden.. we zitten al een tijdje op zijn bed en we gaan liggen tv te kijken. Ik leg mijn hoofd op Jayden zijn schouder. Hij kijkt me aan en zucht. Totdat mijn moeder belt . Zeg esme blijf je daar logeren? Van mij mag het het is al donker en ik wil niet dat je over straat gaat.. uhmm oke maar dat mag hier vast niet.. jawel hoor ik heb jayden zijn moeder al gebeld en die zij dat je gewoon bij hem kon slapen. Uhm oke tot morgen dan... Jayden kijkt me aan.. ik zeg : ik uuhh.. logeer.. vanacht bij jou..o zegt hij wil je een shirt van mij?Uhm ja is goed.. ik krijg een tshirt van hem.. veelste groot maar ja.. het zit lekker en zijn geur zit er in.. ik ga bij hem liggen en leg mijn hoofd weer op zijn sschouder en val in slaap. Als ik half wakker word liggen we tegen elkaar aan.. hij met zijn armen om mij heen. Wouw wat voelt dit goed!! Ik val meteen weer in slaap. Ik schrik wakker. Jayden zat naast me. Ik schik nog erger wat doe ik hier? Vroeg ik dwaas.. ik dacht dat dit een droom was....dacht ik.. je heb vanacht hier geslapen meis ga maar even terug liggen het is pas zes uur. O oke. Kom jij ook zo terug liggen? Mee dat ik het vraag denk ik o god wat vraag ik nu weer?! Ja ik kom zo. Ik lig te doezelen als ik weer twee armen om me heen voel. Vind ik jayden leuk? Ben ik verliefd? Mee gaat mijn telefoon af. Ik kijk weer dat onbekende nummrr "eet" ik zucht. Wie was dat Esme? O niemand. Maar je telefoon ging af.. ja vast dat hij helemaal opgeladen is. Ik had een lader van Jayden's moeder gekregen die had dezelfde telefoon handig. Jayden voel ik zuchten.. hij zegt oke en drukt mij strakker tegen zich aan. Ik moet weer in slaap gevallen zijn en Jayden ook. Want ineens staat zijn broer in de kamer.. he tortelduifjes het ontbijt is klaar het is al half twaalf. We schrikken ons kapot en worden bijde rood. Zijn broer begint te lachen jullie zien elkaar wel zitten he? Jayden word roder en zegt nee helemaal niet. En daarom liggen jullie zo tegen elkaar en heb jij je armen om esme. OPROTTEN! o oke ik wist niet dat je boos werd broertje. Jayden moppert nog wat na. Hij zegt kom we gaan naar beneden. Maar ik heb mn kleren nog niet aan. Je hebt mijn tschirt toch aan? En dat ik bijna een jurk voor jou dus kom maar zegt Jayden. O.ke.. maar ik heb geen honger. Je eet een appel meer hoef je niet oke? Maar.. esme doe het voor mij alsjeblieft ik smeekje. Oke.. alleen voor jou! Hij lacht en geeft me heel zachtjes een kus op mijn wang. Nou kom naar beneden! Na het ontbijt gaan we naar boven ik ga naar de douche en Jayden blijft in zijn slaapkamer totdat ik terug kom.

Reageer (1)

  • xjoelley

    Sorry voor eventuele spelfouten!! Groetjes

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen