Het meisje zegt met een glimlach: 'Hey daar, ik heb je nog nooit eerder hier gezien. Ben je verdwaald?' Owen denkt na over wat hij moet zeggen maar zegt uiteindelijk met veel zelfvertrouwen: 'Ik was verdwaald... Tot ik jou hier zag'. Het meisje valt even stil en zegt daarna: 'Wow.. De meeste nieuwe mensen op school zijn heel erg verlegen op hun eerste dag...' Owen begint te lachen en zegt: 'Nou, ik ben niet zoals de anderen haha!' Het meisje begint te glimlachen en zegt: 'Nee.. Dat merk ik haha! Je gaat toch niet mn hand kussen of in een keer heel veel poëzie vertellen, toch?' Owen begint nog harder te lachen en zegt: 'Zou dat werken dan?' waarop het meisje antwoordde: 'Nee, zeker niet haha!' Owen haalt zn tas van zijn rug af en zet hem op de grond en zegt: 'Heh, leuk je te ontmoeten, ik ben Owen.' Het meisje vertelt dat ze Chanel heet. Ze zegt: 'Volg me maar, ik zal je hier even rondleiden'. Owen pakt zijn rugzak van de grond af en loopt met haar mee naar de hal van de school. Chanel vraagt: 'Dus... Waarom ben je hier naartoe verhuist?' Owen krijgt een flashback... Het regent heel hard... De geur van gras... Het geluid van de menigte... Hij besluit te zeggen: 'Ik ben hier gekomen voor een kans om opnieuw te beginnen.' Chanel is even verbaasd en zegt dan: '...Oh. Nou, zeg het maar als je hulp nodig hebt. Ik ben hier gekomen toen ik een tweedejaars was, dus ik weet hoe het voelt'.
Er komt een meisje naast Chanel zegt en ze vraagt aan Chanel: 'Hey Chanel! Hoe heet de nieuwe jongen?' Chanel zegt: 'Hey Colinda! Hij heet Owen. Hij is net hierheen verhuist'.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen