Follow your heart - 01
Ik open de deur van mijn slaapkamer. De school is uiteindelijk dan toch nog gedaan. Eindelijk twee maanden vakantie! Ik smijt mijn boekentas in het verste hoekje van de kamer en loop naar de badkamer. Ik trek mijn rekker uit mijn haar en laat mijn lange blonde haren over mijn schouders vallen. Vermoeid kijk ik naar mijn spiegelbeeld. Ik heb grote wallen onder mijn ogen door de examens. Ik ben van plan om zeker een week in mijn bed te leven. Door dit vooruitzicht begin ik te glimlachen.
" Lily, kom je naar beneden? We hebben een verrassing voor je!", hoor ik mijn moeder van beneden roepen. Lap daar gaat mijn platte rust al.
" Jaja, ik kom!", roep ik terug. Ik borstel vlug mijn haren en loop de trap af.
Nieuwsgierig doe ik de deur van de woonkamer open. Ik zie hoe mijn ouders met glunderende gezichten in de zetel op mij zitten te wachten.
" We hebben een grote verrassing!", zegt mijn moeder vrolijk: " Vanochtend, toen jij naar school was, is er een brief toegekomen van die wedstrijd waaraan je hebt meegedaan". " Become a melodist?", vraag ik nieuwsgierig.
Ze knikt en geeft me de brief. Met trillende vingers open ik het...
Reageer (1)
echt leuk snel verder
1 decennium geleden