Vraag 1
Hallo,
Ik heb een bericht gehad en ga die zo goed moegelijk proberen uit te leggen.
Bericht:
het is echt mooi.
Owke nu niet om te lachen maar ik droom soms dingen die de eerste dagen erna gebeuren. Mss geloof je mij niet maar het is wel zo en sinds mijn zusje (ze was 6maand en is gestorven aan hersenbloeding) dood is heb ik dat meer en meer.
Ik had al verteld dat als iemand dood gaat zijn ziel op stijgt maar het lichaam achter laat.
Dus een ziel kan ook nooit dood gaan alleen een lichaam.
Een ziel kan ook geen beperkingen hebben alleen het lichaam.
Al iemand blind is of een hendikep heeft kom dat door het lichaam.
Maar nu weer de vraag.
Het kan dat iemand droomt over de toekomst.
Dat heb ik zelf ook best wel vaak.
Maar waarom ze dat vaker heeft na het overlijden van haar zus kan meerder reden hebben.
1, het kan zijn dat dat komt omdat haar zus ze die dromen geeft.
Haar zus kan beïnvloed dan haar dromen en geeft haar zoon droom.
2, haar zus wil haar iets duidelijk maken.
En met behulp van die dromen probeert ze dat.
3, het kan ook niets met het overlijden van haar zus te maken hebben.
Dat ze dan gewoon meer ervaring heeft met wat ze kan.
En gewoon sterker is geworden.
Ik kan van achter mijn computer niet zien welke het is.
Dat moet ze zelf uitzoeken.
Groetjes,
J
Reageer (2)
Weet je, ik krijg soms ook dromen over dingen die daarna gebeuren. Maar ik kan het nog wijzigen. Een beetje zoals Sounds, alleen heb ik geen zusjes of broertjes die overleden zijn. Heb jij enig idee hoe dat komt?
1 decennium geledenBtw, ik voel geesten. Ik zie ze niet, maar weet wel dat ze er zijn. Ik krijg dan kippevel.
Ik denk persoonlijk dat het tussen 1&2 gaat. Want daarvoor had ik dat niet veel, heel weinig zelfs. Ik vind het mooi hoe je schrijft en dat je mijn bericht uitlegt
1 decennium geledenDanku daarvoor en schrijf verder over geesten, want je kunt het echt goed!