Foto bij 5-getting over you

School -
Hi love ! Ik draai me om en kijk roy lief aan . Ie schatje ! Zeg ik lief en geef hem een kus . Kom je vanavond Aby ? Ik draai me om naar Casy en knik .Wat gaan we doen ? party van dean ? ow super ! . Ben je voorzichtig ?. Tuurlijk schatje . ik geef hem nog een kusje en loop achter Casy aan stefany is ziek dus .

middag..
he moest jij niet praten met Liam vandaag ? Ik kijk om en zie zoe . Doe ik straks wel . Zeg ik en loop met casy weg naar ons plek in de zaal .
ga je zo mee naar mijn huis ik heb wel iets leuk voor je ? tuurlijk ! .Ik lach en sta op en trek Casy mee .
Zo jij bent gek vandaag !.Weet ik ! .
...
zo wat is dat leuk voor mij ? Dit ! http://weheartit.com/entry/70885067
Ik kijk met grote ogen naar het kleedje en glimlach .Je broer zei dat je overmorgen jarig bent dus .
Ik pak Casy vast en glimlach breed . Zo doe hem aan we gaan zo weer naar school Roy zal je al missen ! .Ik glimlach ...

back ...
he ik heb je gemist hoor en wat ben je prachtig ! . Aw .Ik geef hem een kusje en glimlach en kijk om als ik geroepen word .
Wat ? .Liam . Jaja ik kom . Ik moet even gaan . kusje ?.Ik geef hem lachend een kusje en loop weg .

zeg wat je moet zeggen ? . mompel ik en kijk hem aan .Ik hoorde dat je vanavond uitgaat dus zeg ik het je nu .
Aby het was nooit mijn bedoeling om haar te kusen ik weet dat je met nu met een ander bent maar kunnen we vrienden blijven ik wil je niet kwijt ?
tuurlijk . meen je dat ? . Ja waarom niet euh maar ik moet gaan zieje ! . Bye . Ik loop weg en pak lachend mijn broer vast . ow sexy zusje is hier !
kwijler ! he je haapt niet op mijn meisje ! zegt roy lachend en pakt me af. he het is mijn zusje ! . Ik schiet in de lach en zie Casy op de grond liggen .
Wat doe jij daar nu ? .er zat een tegel los .Ik lach en geef haar een hand zodat ze op kan staan ....

lots of love aeryn xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen