Friends for life ...or maybe not
Het was donderdag ik en men vriendin gingen naar school ik wist dat men vriendin verhuist was naar Zedelgem maar meer ook niet ze nam de bus zo als gewoonlijk en ik ging met de fiets het was niet zo ver voor mij . We waren allebei nu op school ik zag haar we gingen naar elkaar toe en zoals elke school dag ging wat later de bel . ik en michelle zo noemde me bbff( best biggest friend forever) we kenden elkaar al massa's lang en Onze meester had nieuwe berg klomp schoenen zeker en er lag nog vogelpoep op ook x') ik en men vriendin lagen plat van 't lachen en natuurlijk je kon het raden een nota in onze agenda ^^ (yeah)joepie 't leukste op aard.
De school was gedaan vandaag ging niet na de studie ma na de kapper wahha Vrijdag de dag van onhels !! men vrienden vonden men nieuwe ook mooi twas dan middag en ik at op school lunch pauze was gedaan ik moest naar de plee xP en ik kwam terug en een van men vrienden vroeg iets over michelle en de rest ik zei men gedacht maar een paar dagen terug was ik mottig en was michelle op men zenuwen aan het werken, dat had ik eens vertelt aan een andere vriendin Maar die zij dat tegen Michelle ... Nu is men bbff michelle boos op me heel erg boos :'( en ik probeer 't goed te maken maar ... De rest kom je wel nog te weten als het goed komt ..........
Er zijn nog geen reacties.