Foto bij the key to my heart |1|

Links is LYNN | rechts MELODY

Met een bonzend hart trek ik mijn capuchon over mijn hoofd en kijk rond me heen "Niemand te zien.Heather met Gio en ik met Jim oke?" fluister ik en iedereen knikt. Ik trek mijn zak over mijn schouder en wijs de richtingen aan die we moeten lopen. "Jimmy, hierin" fluister ik hard en trek hem mee het tuintje in, om daarna rechtdoor te lopen en op een ziekenhuis te stuiten. Jimmy grijnst breed en neemt zijn spullen van zijn schouder. "Melody, jij deze kant ik deze." word er me toegewezen en meteen begin ik te spuiten. Mijn piece is net klaar als ik loeiende politiesirenes hoor en meteen dump ik mijn spuitbussen in mijn tas net als Jims en hand in hand (dat gaat sneller) rennen we weg naar het afgesproken punt. Daar aangekomen staan Heather en Gio al te wachten. We rennen samen een steegje in en komen daar op adem. "Net op tijd" grijns ik en vis mijn mobiel uit mijn broekzak waar opstaat dat het al 3 uur in de nacht is."Ik ben weg, mijn zus mag hier ècht niet achterkomen, anders ben ik de lul" zeg ik met een serieus gezicht en sta op, geef iedereen een kus op de wang en loop naar huis. Ik open de deur en sta naar binnen, doe de deur zachtjes dicht en ga naar de donkere woonkamer. "Dankje dat je mijn advies in de wind hebt geslagen" zegt plots de stem van Lynn en ik draai me geschrokken om. Lynn staat daar met tranen in haar ogen me aan te kijken. "Ik wil je niet meer zien, vedwijn uit mijn huis" zegt ze en laat een traan vallen. "Nee Lynn, alsjeblieft laat me blijven. Waar moet ik naartoe?" zeg ik half huilend en laat mijn trannen geluidloos over mijn wangen stromen. "Geef me bitte nog 1 kans" fluister ik en ze zucht . "Nog één kans kan je krijgen. Verpruts je die, dan gooi ik je linéa recta mijn huis uit" zegt ze met een kleine glimlach en omhelst me stevig.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen