Foto bij 4-getting over you

PARTY...

Ik maak je wel even op ! Ik kijk casy aan en lach . Wat ? . Ik draag nooit make up ?. Nu wel ! .hmm oke dan !

Kwartier later ..
Zo klaar ! . Wow ! Dankje dankje dankje ik ben echt mooi ! .


Meisjes zijn jullie klaar ? Bijna ! . Ik pak mijn kleedje en trek het vlug aan om samen met casy en stefany naar benden te gaan waar het feest al aan de gang is .
Zo ready ? Jep ! Ik loop de trap of en zie direct de aandacht op ons gaan . He zeg ik stil en zie roy omdraaien . Hi beautiful . Roy pakt mijn hand endraait een rondje . Je bent mooi . Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip . Jij ook . Wil je drinken ? . Tuurlijk ! Roy trekt me mee naar de tafelen kijkt rond . Woaw er is echt veel ik kan niet kiezen . Dan paken we ze allemaal ! Je bent gek ! Ja gek op jou !. Roy pakt schotjes en giet ze vol . Heb je het ooit gedaan ? Euh nee . Zet gewoon je keel open en laat het glijden . Oke . Ik giet het in mijn mond en slik het door .volgende ! Roy kit me lachend aan en geeft me de fles .kom! Ik trek roy mee naar de lounge en drink van de fles . Ga je heel die fles opdrinken ? Waarom niet ? Zeg ik lachend en drink er nog eens van .
2 uur later . Wij gaan slapen . Waarom ? Je bent zo dronken als een fles ! Ik lach en loop mee met roy naar boven .
Slaap maar . Dat dacht je k ga niet slapen hoor ! Wat dan wel ? Ik druk mijn lipen op de zijne en glimlach .
Dat dus . Ik lach en smijt hem op bed ....


Volgende dag .
Ik kijk op en voel aan mijn hoofd . Ah kater ik heb zo'n hoofdpijn !
Hier . Dankje zeg ik roy en geef hem een kus . Weetje wat er gisteren is gebeurt ?
Tuurlijk als ik de kamer rond kijk zie ik kleren en als ik naar ons kijk .... We zijn naakt ! Roy lacht en kijkt me aan .
Ik hou van je . Ik ook van jou . Zeg ik terug en kijk naar buiten .
Roy? . Hmm?. Zijn we nu sam-tuurlijk wat dacht je dat ik laat gaan ? Ik glimlach en geef hem een kus


vanavond nog een stukje

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen