36. Lauren De Ruyck
Dit stukje is misschien wat saai. Maar ik wou even weten wie van mijn 79 lezertjes landgenootjes van mij zijn. Jullie weten vast wel dat ik in België woon. Meer bepaald in West-Vlaanderen. Ik weet van Merry10002Xx ,Chasing1D en JustMe123 dat ze ook belgen zijn.
Als er nog dingen zijn die je graag wilt zien gebeuren in dit verhaal kun je het altijd in pb sturen. Ik zal het zeker laten voorkomen in mijn verhaal.
LUFU
Ik kan echt niet geloven dat ik al 79 abo's heb, echt bedankt aan al de mensen die een abo hebben genomen!
Als er nog dingen zijn die je graag wilt zien gebeuren in dit verhaal kun je het altijd in pb sturen. Ik zal het zeker laten voorkomen in mijn verhaal.
LUFU
Ik kan echt niet geloven dat ik al 79 abo's heb, echt bedankt aan al de mensen die een abo hebben genomen!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (18)
Supper verhaal
1 decennium geledenik kom uit nederland maar ben kwart belgisch
ouuhhnn!! <33
1 decennium geledenik kom uit oost-vlaanderen xx
1 decennium geledenWaar uit west vlaanderen? Ik ben van oostende super verhaal trouwens!
1 decennium geledensuperrr story complimenten ik kom uit Nederland
1 decennium geleden