12.
Hierna komt het afsluitende deel van Zodiac Legends genaamd The Poison Arrow.
Aan het einde van het hoofdstuk zet ik een link van deel 7.
Hopelijk blijven jullie deze serie tot het einde lezen
Hope u like it ^^
Toen ik de grote zaal binnen kwam gereden, was de vergadering al een tijdje bezig. De vier leiders zaten in de grote stoelen vooraan en daarvoor zaten de stoelen van de sterrenbeelden. Daaromheen stonden de stoelen voor de toeschouwers als de beschermers en generaal Reno met zijn raadsmannen. Siera reed mij naar de rij met sterrenbeelden en hielp mij in mijn eigen stoel. ‘Fijn dat je er weer bent Sagittarius’ zei Yin. ‘Ik draai er niet omheen, de situatie is slechter geworden. Niet alleen dealen wij met de slangendragers, maar nu ook leven de mensen in angst en zijn ze niet zeker meer van wie ze moeten vertrouwen. Er zijn veel mensen die ons zien als de vijand, maar meer dan de helft weet dat wij de goede kant zijn en dat ze bescherming van ons zullen krijgen. Nu is alleen de vraag nog, hoe verslaan we de slangendragers voor eens en voor altijd’. ‘Dat is onmogelijk naar mijn mening’ zei Draconem. ‘Ze hebben een zwak voor ons rode vuur en we kunnen ze verminken, maar echt doden is onmogelijk, tenzij we Rasalhague weten te verslaan, want vergaat hij, dan vergaan alle slangendragers’. ‘Was er maar een soort machtig wapen die sterk genoeg is om Rasalhague voor eens en voor altijd uit te schakelen’ zei Virgo. Ik zag het gezicht van Yin betrekken en met een schok draaide ze zich om naar Yang. ‘Yin, laat het!’ riep Enora haar toe. ‘Maar ik weet zeker dat het bestaat!’ riep ze uit. ‘Kom niet weer met je belachelijke idee’ zei Helena. ‘We hebben belangrijkere zaken aan ons hoofd’. ‘Welk idee?’ vroeg ik. ‘Niets, we moeten gewoon een manier vinden om de slangendragers te verslaan en de magische grot geeft ons geen nieuwe mogelijkheden’. ‘Er is wel een wapen die sterk genoeg is om elk levend wezen te vermoorden’ zei Yin. ‘Zelfs Rasalhague vreest het wapen’. ‘Yin, voor de zoveelste keer, laat het!’. ‘Welk wapen?’ vroeg ik nieuwsgierig. ‘GENOEG YIN!’ riep Enora nu hard. ‘De vergiftigde pijl’ zei Yang vanuit zijn stoel. Enora slaakte een zucht en plofte terug in haar stoel ‘De vergiftigde pijl?’ vroeg Pisces. ‘Het is de krachtigste pijl die er maar bestaat en het injecteert gif in je aderen waardoor je terplekke dood neervalt. Reïncarneren is daarna niet meer mogelijk’ zei Yin. ‘Helaas’ begon Enora. ‘Komt de pijl alleen voor in mythologische verhalen en mythes en is er geen enkele levende ziel op aarde die het ooit gezien heeft’. ‘Maar hij bestaat wel?’ vroeg ik. ‘Haal het uit je hoofd Sagittarius’ zei Helena. ‘We gaan onze tijd daar niet aan verdoen’. ‘Het is onze enige hoop’ zei Yin. ‘Het is belachelijk en niet haalbaar’ zei Enora. ‘Enora, als iemand ooit tegen jou gezegd had, dat de oosterse en de westerse dierenriemen met elkaar zouden strijden, had jij dat dan haalbaar gevonden?’ vroeg Yin. Enora bleef stil en staarde naar de grond. ‘Dat is iets wat wij zelf beslissen en deze pijl is nooit gevonden!’ zei Helena. ‘Deze vergadering is gesloten! Morgen bespreken we opnieuw wat ons plan wordt voor de slangendragers, zonder enig woord over de vergiftigde pijl!’ Helena stapte de grote zaal uit, gevolgd door Enora, Yin en Yang.
Even later stonden alle sterrenbeelden bij elkaar buiten. Ik kon inmiddels weer beetje voor beetje lopen, met de hulp van Gemini en Gemini die mij aan weerszijde ondersteunden. ‘Dus, dat was best vreemd daarbinnen’ zei Tigris. ‘De vergiftigde pijl, het klinkt wel cool’. Ik bleef stil en staarde naar de grond. Om me heen hoorde ik de stemmen van de andere druk praten over de vergadering. ‘Sagittarius, gaat het wel, je bent zo stil’ zei Virgo tegen mij. ‘Waar denk je aan?’ Iedereen keek nu mijn kant op en ik keek op van de grond. ‘Ik heb nog maar één doel in mijn leven’ zei ik. Ik grijnsde en vele van de sterrenbeelden volgde mijn grijns.
‘Wij gaan kosten wat het kost de vergiftigde pijl vinden, al is dat het laatste wat ik doe!’.
Dit is de link voor het 7e en laatste deel van Zodiac Legends
The Poison Arrow
Reageer (1)
Hehe, sounds nice! Go Saggitaruis!
1 decennium geleden