Foto bij 006

POV Jenna Katrine

Zuchtend laat ik me op mijn bed vallen. We hadden net wat pizza's in de oven gedaan en alles opgegeten. De jongens waren echt beesten. Volgens mij hadden ze al eeuwen lang niets meer gegeten, zo erge honger hadden ze.
Daisy zat in de badkamer om zichzelf op te frissen. Iedereen moest zometeen naar beneden komen om te praten. Blijkbaar vonden de jongens het nodig om een oplossing te bedenken. Ik snapte het ook wel…
Logisch dat ik het leuk vond. Ik zit een paar maanden met mijn idolen in één huis! Maar, de jongens hadden natuurlijk ook nog hun carrière en hun fans...
Ik stond op en sprong op het bed. Het is zo zacht… Glimlachend begon ik te springen. Op drie liet ik mezelf op het bed vallen.
Ik liet mezelf op het bed liggen en kneep mijn ogen dicht. Hopelijk gaan de jongens het wel hier naar hun zin hebben. In ieder geval, ik wel.
Opeens voelde ik kleine waterdruppeltjes op mijn huid vallen. Ik opende mijn ogen; het was Daisy die me nat maakte. Ze keek me vrolijk aan.
"Wil jij nu de badkamer?" Daisy keek me aan.
"Eh, ja is goed!" Ik glipte langs haar en sprong gek de badkamer in. Voordat ik de deur sloot hoorde ik haar lachen.

Ik stapte de douche cabine binnen en liet mijn haar nat worden door de douche stralen. Nog steeds zat ik vol met blijheid omdat ik in een huis zat met One Direction! Wat geweldig..
Snel zeepte ik mijn armen in met mijn favoriete lavendel zeep. Op een gegeven moment hoorde ik iemand schreeuwen. "Hé, Jenna! Schiet eens op!" Het klonk als Niall.
Mijn hart stopte met bonken en ik stond stil. "Eh, Ja. Jenna komt eraan!"
Als een gek sprong ik onder de douche vandaan en droogde me af. Gelukkig had ik mijn jurkje al klaar gelegd zodat ik meteen erin kon schieten.
Nadat ik was aangekleed föhnde ik mijn haar zo snel als ik kon en deed gauw mijn make-up. Voordat ik de badkamer verliet checkte ik mezelf in de spiegel. Ik begon te giechelen.

Ik stormde de trap af waar ik Niall zag. Hij begon te blozen en trok me aan de hand mee naar de woonkamer waarvan ik nu moest blozen. Oh, God. Niall Horan houdt mijn hand vast!
De rest zat gezellig in de relax hoek vlakbij de keuken. De blonde jongen en ik kwamen erbij zitten. Daisy trok me naast haar en complimenteerde me over mijn jurkje.
Harry stond op en gaf een serieuze blik. "Oké, we hebben contact gehad met onze manager. Hoe graag ik het ook wil, we mogen niet weg."
Louis sprong op en probeerde weer boos te doen. "Dit kan gewoon niet." Zijn handen maakten een geïrriteerd gebaar en hij mompelde wat na.
Harry leek nu wel zijn bijgedraaid. "Sorry, Louis. We moeten het maar leuk hebben hier."
Hij haalde zijn schouders op en ging naast Viola zitten. Louis schudde zijn hoofd en vertrok in zijn eigen wereldje.
Zayn sprong op. "Wie heeft er zin in muziek?"
Mijn hart begon te bonken. Misschien gaan ze wel zingen! Ik sprong op en begon te gillen: "Jaaaa! Zet die muziek maar aan gekko's!" Mijn heupen draaiden uit het niets rondjes.
De jongens keken me fronsend aan. Oeps, deed ik weer iets raars? Opeens begon Niall te lachen.
Liam schudde zijn hoofd. "Oké, dat heb ik niet gezien. Niall? Wil je even wat snacks halen?"
Niall sprong op en trok me onverwachts mee. Ik liep samen met Niall naar de keuken en ik hoorde al gauw dat Zayn wat muziek had opgezet.
Ik krulde mijn mond en keek naar de blonde jongen die zijn snacks aan het sorteren was. Hij gooide alles bij elkaar in bakken en snoepte af en toe ervan.
"He, Jenna." begon hij. Ik keek hem aan en knikte.
"Je bent de hele tijd zo vrolijk! Vind jij het dan niet erg dat we hier vast zitten?" Hij keek me vragend aan en af en toe beet hij op zijn lip.
Ik begon weer eens te grinniken. "Nee. Ik zit met mijn idolen in een huis! Wat moet ik anders doen?"
Hij begon ook te grinniken en samen met de vier bakken chips en nootjes sprongen we op de maat terug naar de rest.
Harry pakte de bakken voorzichtig aan en hield ze even in de lucht.
Opeens begon een fel irritant alarm zich overal af te spelen. Het bonkte in ieders oren en ik drukte mijn handen tegen mijn hoofd.
Niall en Harry schrokken en gooiden ieder de bakken snacks in de lucht en al snel zat de hele woonkamer onder het eten. Door het geluid heen begon ik ze keihard uit te lachen.
"Wat is dit? Waarom stopt het niet?!" Viola drukte een kussen op haar hoofd.
Louis sprong op en begon te zoeken waar het vandaan kwam. Zonder resultaat liep hij vloekend terug.
Uiteindelijk stopte het alarm en alle lichten vielen uit.
Liam begon sarcastisch te lachen. "Wat is dit? Ik wil hier weg!" Hij sloeg spastisch wat kussen op de grond en haalde zijn handen door zijn haar heen.
Zoals de vorige keer sprong de tv aan. Natuurlijk. Dat konden we verwachten.
Iedereen keek vol verwachtend naar de tv en wachtte af. Dit keer zagen we de man niet in beeld maar alleen een stoel. "Dit is jullie eerste opdracht. Luister goed en voer de opdracht correct uit. Jullie krijgen precies een dag de tijd om de opdrachten uit te voeren. "
Louis begon te grinniken. "Gaan we zaklopen?" Daisy begon keihard te lachen en gaf Louis een zacht stomp waarvan hij moest blozen.
Het was nog steeds donker toen de tv uit viel. Waarom moest dit zo dramatisch? We zouden toch geen erge dingen moeten doen?
Iedereen keek elkaar vol verwachtend aan. Gauw begon ik op mijn nagels te bijten.
Uiteindelijk klonk weer dezelfde zware stem door de holle woonkamer heen. "Order 1, Harry en Daisy. Jullie slapen vannacht in het bos. Je mag alleen een slaapzak en een zaklantaarn meenemen. Wees zo verstandig om niet te dicht bij het huis te gaan slapen. Jullie moeten minstens een half uur hebben gelopen. Over 5 minuten verlaten jullie het huis."
Harry's mond viel open en hij keek Daisy afkeurend aan. Harry wilde gaan protesteren maar de stem begon alweer te praten.
"Order 2. Niall. Je mag een dag lang niet eten of drinken. Doe je dit wel? Dan krijg je de consequenties."
De blonde jongen begon hevig te schudden. "Dat wordt mijn dood! Een dag lang?!" Zijn ogen schoten omhoog en hij liet zich in het donker op de grond vallen. Zayn begon hem uit te lachen en plofte op hem neer.
Wauw, dat gaat nog moeilijk worden. Elke directioner weet dat hij verslaafd is aan eten.
"Order 3. Zayn en Louis. Jullie lopen een dag lang in jullie onderbroek. Laat me niet zien dat jullie dat niet doen."
Niall begon nu Zayn uit te lachen. Zayn keek hem boos aan en keek zielig naar zijn shirt.
Dit gaat zeker niet goed komen.

Reageer (1)

  • HappyNialler

    AAWWWWHHH arme niall, en ik ga nu al lachen om het feit dat ze in hun onderbroek moeten lopen! Je schrijft zo mooi!!!!! Echt verbetering in verband met het begin van broken love :) hahah love itttt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen