Forever dancing
p.o.v zayn
Dus... Julia had mij en de rest een soortvan gedwongen om mee te doen aan een dansding.
Marid de allerbeste vriendin van mij en ook van Julia liep samen met Niall naar de aula.
Gelukkig is school voorbij.... anders zag iedereen me falen. Ik sprintte naar Niall en Marid.
Marid had me al vertelt dat ze op Niall is. Zij weet als enige dat ik misschien iets voel voor Julia.
Ik vertrouw haar. Ik tikte Niall tegen zijn schouder aan. Verrast keek hij om. 'oH Hey zayn'
Hij glimlachte Kort. Marid keek me aan met een grins waardoor ik wist dat er iets was gebeurt.
Toen we in de aula kwamen zagen we hazz,lou,liampie, Eliese, Petraatje, as en NIET te vergeten Julia.
Julia.... Ze zag er gestresst uit. Wat was er toch met haar aan de hand. Gister was ze enorm changerijnig en nu dit.
Julia ijsbeerde in het rond. 'Waar bleven jullie nou ? Jullie zijn 10 minuten te laat'
Vebaasd keek ik op mijn telefoon. We Waren inderdaad 10 minuten te laat.
.... Goeie manier van indruk maken -_____-
Ze keek mij en marid strak aan. 'Kom op ... ik wil een verklaring van jullie beide.'
Marid en ik keken elkaar kort aan.'Ik was met niall even ijsje halen'Zei marid met een kleine glimlach.
Grijnsend keek harry naar niall. 'NICE MOVE 'schreeuwde hij naar niall.
Niall en Marid keken elkaar betrapt aan.
Julia stond voor me met een blik die me kon doden. 'En nu jij nog Malik'
Ik zocht naar een excuus ... alleen .. nouja ik had geen excuus.
' Dat dacht ik al Zayn...' Haar stem werd wat zachter. ' als je het niks vind kon je het ook gewoon zeggen hoor'
Verbaasd keek ik haar aan. ' Oke ik moet toegeven ik heb geen excuus' Fluisterde ik.
Teleurgesteld keek ze me aan. Ik HAAT het als mensen teleurgesteld zijn.
' Ik .. ik .. het spijt me julia .. Ik was gewoon te laat.. ik zag niall en marid en liep met hun mee terug"
Ze knikte kort. ' Laat maar zayn ... we beginnen gewoon. '
Ik zuchtte. ' Julia ik wil het uitleggen..' ' er valt niets uit te leggen zayn' zo kapte ze mijn zin af.
Ik liep naar de rest toe. Harry gaf me een 'tja dat heb je soms' blik.
' Oke iedereen. Ik wou jullie laten zien wat ik geweldig vind. Ik hou van dansen'
Astrid sloeg haar zelf zacht. ' Julia dat weten we al... we zijn je vrienden' zuchtte ze.
Louis lachte luid en stak zelfs julia aan.
Haar lach is zo geweldig.. Oke zayn nu ophouden met die gedachten.
'oke genoeg gelachen we beginnen simpel.'
En toen begon het dans spectakel.
Dit verhaal word een vervolg story
Hope you liked it
Reageer (2)
Dankje .... echt heel leuk
1 decennium geledenIk wil snel een vervolg als dat kan terminste
leukk
1 decennium geleden