Foto bij pizza's en een boot

(typing)

's Middags van de derde dag van de vakantie zitten ze in een pizzeria vlakbij het strand. Vivi lust geen pizza's maar Daan wil het haar proberen eten (wat hem, Vivi kennende niet zal lukken(lol) )De anderen eten wel en hebben een gezezllige middag. 's Voormiddags zijn Sim, Owen, Vivi en Daan gaan wandelen. Owen had er eerst niet zo'n zin in maar toen Sim bleef aandringen, heeft hij het toch maar gedaan. De overige vier hebben hun voormiddag doorgebabbeld (lol)
Maar goed, ze zijn pizza's aan het eten op het moment dat Silke een briefje krijgt: 'Hey Silke. Vanavond samen naar de bios? xx Rein'
Lachend kijkt ze hem aan en knipoogt. Hij knipoogt terug. Opeens herrinnert Silke zich dat ze ergens gelezen had dat Rein voor een eerste date het liefst naar de film wil. Is dit soms een hint? Glimlachend neemt ze nog een stuk pizza.
Het lijkt wel of de namiddag eeuwen duurt voor Silke. Ze gaan een boottocht maken. Hoe zal het zijn om met Rein naar de film te gaan? Leuk?
"Silke, kom je nog?", vraagt Britney.
"Oh ja", mompelt Silke en ze stapt de boot op. Het doet haar denken aan de Titanic. Nu moet enkel Rein nog achter haar gaan staan.
"Hoi Silke"
Owen.
"hey"
"Silke, wat denk jij?"
Silke schrikt. Het zal toch niet gaan over hem en Sim? Ze passen zo goed bij elkaar!!!
"Zou het regenen?", vervolgt Owen.
Ze slaat een zucht van opluchting.
"Misschien", zegt ze vaag en ze gaat de kajuit in.
"Raar meisje", mompelt Owen.

Reageer (1)

  • RealBritney1

    Ik ken die boot das diene boot van in Monaco naast diene van Charlene en Albert

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen