Cadeaus
Vind jij die actie om dat privéconcert te winnen ook zo leuk?(yeah)xx
"Ja, hier is een leuke winkel", zegt Sim en ze sleurt Owen mee de souvenirshop in. Silke moet er wel om lachen. In de winkel zijn er kaartjes, accessoires en T-shirts. Britney vindt een t-shirt mooi maar ze heeft niet genoeg geld. Zuchtend haalt ze haar schouders op en kijkt verder. Als ze de winkel uitkomt ziet ze Nils met een grote, bomvolle zak.
"Wat heb jij allemaal mee?", vraagt ze.
"Cadeautjes voor iedereen", lacht Nils. "Allereerst een kaartje voor mijn ouders en broer, daarna voor Daan een grote foto van het strand en... voor jou dit t-shirt"
Hij haalt het t-shirt uit dat Britney zo leuk vindt.
"Omg, bedankt", roept Britney uit en ze omhelst Nils.
"Maar voor de anderen heb ik nog niets", zegt Nils.
"Ah, de winkelstraat is nog lang", troost Britney hem.
Ze zien inderdaad nog vele winkels, apothekers en zelfs een bioscoop.
's Avonds zitten ze met z'n allen in de woonkamer. Ze hebben net broodjes gegeten en nu bekijken ze de cadeaus die ze (voor elkaar) hebben gekocht. Buiten Nils hebben ook Daan, Owen, Vivi en Sim voor geschenken gezorgd. De anderen trakteerden niet. Jammer..
Reageer (1)
Cadeautjeeeeeeeeeeeees
1 decennium geleden