Foto bij wandeling

Jej weer een nieuw stuk

's Ochtends wordt Britney als eerste wakker. Ze stopt haar oortjes in en luistert naar MainStreetliedjes. Ze denkt:' Ik zal Silke maar niet wakker maken'
In de kamer ernaast wordt Sim ook wakker. Ze luistert even naar de geluidjes die Vivi maakt in haar slaap maar word dat gauw beu. Sim besluit dan maar te tekenen. Ze kan er niks aan doen maar de figuur die ze net tekende lijkt sprekend op Owen. Opeens wordt er op de deur geklopt. Sim schrikt zich rot, doet de deur open en kijkt recht in de ogen van Owen. Vlug bedekt ze haar tekening.
"Hoi, wil je mee wandelen?"
"Ik dacht dat je niet van wandelen hield, Owen"
"Is ook zo, maar ik krijg het benauwd hier binnen"
"Goed, ik ga mee", zegt Sim.
"Hier binnen een kwartier?"
"Kee"
Owen gaat de kamer weer uit en Sim verstopt gauw de tekening onder haar bed.
Even later lopen ze op een smal zandweggetje. Sim denkt aan wat Vivi haar zei: Jij zal de volgende zijn! Misschien moet ze daar zelf voor zorgen!
"Owen, eh, heb jij een vriendin?", flapt ze eruit.
"Nee, maar, misschien wil jij dat zijn?"
Sim schrikt. Ze had alles verwacht behalve dit.
"Natuurlijk wil ik dat", schreeuwt ze uit en ze omhelst Owen.(H)

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen