Sam en Mercedes hebben al een hel tijd samen. En hun liefdesleven gaat nu een stuk verder.

'je vermaakt je prima zie ik' vraagt Blaine. 'Ja echt een te gek feest, maar ik wil je eigenlijk wat vragen.' 'Tuurlijk alles voor Kurt's vrienden, want zijn vrienden zijn mijn vrienden.' 'Ehm Mercedes en ik zijn vandaag twee jaar samen en ik wil haar te huwelijk vr...' ', maar wat wil je van mij dan' 'Ik heb gehoord dat je een geweldige strot hebt dus ik wil een beetje van je stem lenen' 'tuurlijk welk nummer?' 'Wat vindt jij geschikt? Mary you- Bruno Mars of We found love- Rihanna.' 'Ik vind we found love. kom het podium is nu vrij' zenuwachtig loop ik hem achterna. Voor even check ik of ik de ring bij me heb. En ja hoor gelukkig zit het kleine vierkante doosje zit nog op de plek waar hij de hele dag al zit. 'Mag even ik even de aandacht, mijn vriend hier naast me heeft een speciale boodschap voor zijn vriendin omdat ze twee jaar samen zijn.' 'Mercedes baby deze is voor jou' 'Yellow diamonds in the light.And we’re standing side by side.
As your shadow crosses mine. What it takes to come a live.' zet Blaine in. We gaan in elkaar op en zingen samen het refrein 'We found love in a hopeless place
We found love in a hopeless place, We found love in a hopeless place, We found love in a hopeless place.' 'Shine a light through an open door. Love and life I will divide, turn away cause I need you more. Feel the heartbeat in my mind.' zing ik terwijl ik naar de liefde van mijn leven loop. Ik ga op één knie zitten en spreek de woorden uit waarmee ik al de hele dag mee worstel. 'Mercedes Jones. Vandaag twee jaren geleden werd je mijn vriendin, maar al vel eerder wist ik dat jij mijn ware liefde was. Wil met me trouwen?' terwijl ik de inhoud van kleine doosje aan haar laat zien 'Ja!!!' roept ze. Ik neem de ring uit het doosje en schuif hem om haar vinger. Ik neem haar gezicht in mijn handen en kus haar. Overal om ons heen klinkt applaus. 'Het was echt geweldig om jullie daar op dat podium te zien. Bedankt Blaine.' zegt Mercedes tegen Blaine die aan komt lopen. 'Ja thanks men.' zeg ik terwijl ik hem een vriendelijke aai over zijn bol haal. 'Heey heeft een van jullie Kurt nog gezien na de song.' 'Nee eerlijk gezegd, en dat is raar want meestal als we uitgaan blijft hij om ons heen hangen.' zeg ik naar de waarheid. 'Dat betekend niet veel goeds.' merkt Mercedes op. En zij kan het weten ik bedoel zij kent Kurt al van af de kleuterklas.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen