P.o.v Else

No, nils vind iemand leuk, nooooo. Hij vind mij dus niet leuk. Oke ik maak sws geen kans meer, ik moet hem proberen uit mn hoofd te zetten....

*onderweg naar anglet praten nils en else niet zo heel veel en rein en gabriella hebben vooral lovefeeling. *

Hmmmm, nils kijkt de hele tijd naar me, echt de hele tijd....

*de reis duurt lang...*

Yes, eindelijk we zijn er bijna! Zullen we alvast naar de deuren lopen zegt rein? Ja is goed zegt gabriella. Ze houden zich nog even vast aan de palen die daar zijn. De trein remt en else hield zich net even niet vast, ze valt bijna maar nils staat achterhaar. Nils vangt haar op. Else denkt 'OMG OMG IK LAG NET IN NILS ZN ARMEN OMG HIJ IS ZO LEUK, ohja ik moest m vergeten' . Ze zegt tegen nils: awh, dankjewel. Gelukkig stond jij daar. :) ze stappen de trein uit, nils is else voor en staat al op het perron else staat nog in de trein, hij geeft haar een hand en helpt haar de trein uit, else bloost en zegt heel zacht dankjewel lief. Rein en gabriella horen het niet. En nils zegt heel zacht: geen dank schoonheid. Ze staan nog steeds blonzend, hand in hand op t perron. Gabriella tegen rein: ik denk dat er iets gaat ontstaan tussen hun, rein: ik weet het wel zeker liefje!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen