Hate 1
Lisa McCohrn
___________________________________
Van schik door de deurbel laat ik mijn geheim dagboek op de grond vallen. Wie kan dat nu zijn? 'Lisa, doe jij eens open' hoor ik mijn moeder vanuit de douche roepen. Snel ren ik van de trap af waardoor ik bijna struikel. 'Dingdong, dingdong, dingdong' gaat de deurbel weer. Ik begin me een beetje te stressen. In mijn broekzakken zoek ik met veel haast naar de sleutels. Als ik mijn sleutels gevonden heb ren ik naar de deur toe. Eerst kijk ik door een klein spiegeltje waar ik 2 jongens zie die ik volgens mij ken. Met niet zoveel enthousiasme doe ik de deur open. 'Heey' zeggen de 2 jongens tegelijkertijd. 'Hoi' zeg ik zuchtend. Ik begeleid ze naar de woonkamer. 'Neem plaats' zeg ik terwijl ik naar de bank voor 3 personen wijs. 'Bedankt' zegt één van de twee. 'Em, ken ik jullie?' vraag ik. Ondertussen ben ik al op een bank gaan zitten. 'Ja misschien, van gisteren' zegt een jongen met blond haar. 'Ojaa' knik ik. 'Jullie zijn Harry en Niall. Jullie hadden me thuis gebracht' 'Ja klopt' zegt Harry. Ze knikken allebei glimlachend.
Erg kort hoofdstuk, ik: xHazzax1D heb dit stuk alleen gescheven xx
Reageer (1)
x3 snel verder ?? x
1 decennium geleden