Foto bij gala

Weer een nieuw stukje over Sim, Britney, mijn zus Vivi en mij.
En over MainStreet natuurlijk!!!!
Maar een opmerking: ik weet het nog niet zeker maar het is mogelijk dat het vervolg wat op zich zal laten wachten. Sorry daarvoor!! Maar ten laatste vrijdag 9 komt er een nieuw stuk!! Beloofd!!!!

De meiden zitten al een kwartier beneden als ze gestommel op de trap horen.
"Dat begon tijd te worden", mompelt Sim en ze beginnen alle vier te lachen.
Wanneer de jongens EINDELIJK beneden zijn, pakken ze elk een hand van één van de meisjes. Tot de verbazing van de tweeling hebben Daan en Rein onmiddellijk door wie wie is. Silke haalt haar schouders even op en neemt dan Reins hand aan maar Vivi vindt het wel jammer, het was een goede grap geweest. Maar ja, dan is het zo. Even later zijn ze in de zaal, er is een bar, een dansruimte,....
Britney en Nils gaan direct samen dansen, Owen en Sim gaan samen iets drinken, Rein en Silke zitten gezellig in een soort zithoek. Vivi vindt het wel raar om haar zus zo met een jongen te zien. Maar lang tijd om daarover te denken heeft ze niet want Daan trekt haar de dansvloer op.
Na enkele liedjes gaan ze in de zithoek zitten.
Vivi fluistert in Daans oor: "Hoe wist je dat ik Vivi ben en niet Silke?"
"Ben jij Vivi?"
"Waaat???"
"Grapje, natuurlijk herken ik mijn meisje direct!"
"Jouw meisje? Ik?"
"Nee, Silke. Grapje!! Ja, jij, mijn meisje, tenzij je dat niet wil zijn, tenminste..."
"Natuurlijk wil ik je meisje zijn!!", roept Vivi uit en ze geeft Daan een kus. Ze is heeeel blij!!!(H)(K)

Reageer (2)

  • RealBritney1

    Ik weet nog op welk nummer ik heb gedanst let's twits again

    1 decennium geleden
  • LecyMeeuwtje

    Jeej:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen