Avond
en aan Britney: 'Hey, fijn dat je weer kijkt!! Zoals beloofd is hier het vervolg!! xx'
's Avonds eten de acht pannenkoeken in een tea-room. Het is heel gezellig! Opeens ziet Owen dat er een affiche aan de muur van de tea-room hangt waar opstaat: 'Galabal, maandag, begint om 20 u, vanaf 14 jaar, geen uitnodiging' en een adres.
"Maar, maandag, 20 uur, dat is straks!", roept Nils uit
"Meiden, hebben jullie iets deftigs mee, want we gaan naar een gala", zegt Daan.
"Zijn de kleren die we nu aanhebben niet deftig dan?", plaagt Vivi hem.
"Natuurlijk wel", zegt Daan verlegen "Maar ik bedoelde een jurk of zo"
"Dat weet ik wel, gekkie", antwoordt Vivi.
Na de pannenkoeken gaan ze met z'n allen naar het huurhuis waar ze zich omkleden. Vivi en Silke besluiten grappig te doen en identiek dezelfde jurk aan te trekken.
"Oh, onvoorstelbaar, hoeveel jullie op elkaar lijken", roept Britney uit.
Britney doet een blauwe jurk aan en Sim neemt een rode. Ze is sportief en draagt liever broeken dan jurken of rokjes maar ze heeft voor de zekerheid toch één jurk meegenomen, die komt nu van pas! Na een make-upbeurt gaan Vivi, Silke, Britney en Sim naar de woonkamer om op de jongens te wachten.
Ondertussen is MainStreet samengetroept in de kamer van Nils en Owen, waar een grote spiegel is.
"Die meisjes zijn echt leuk", zegt Nils terwijl hij zijn haar kamt.
"Dat klopt", stemt Rein in "Ik vind Silke wel tof"
"Tja Reintje, dat hadden we echt nog niet door...", grijnst Owen. Daan en Nils lachen en Rein kijkt hen verbaasd aan.
"Ik denk dat zelfs een marsmannetje het zou zien", zegt Daan. Nu moet Rein ook lachen.
"Vivi is ook een fijn meisje", vervolgt Daan. "Ik denk dat ik haar vanavond ga vragen"
Nils begint te fluiten. "Succes, broertje!"
Reageer (1)
Die jurk heb ik ECHT gekocht in Curaçao in het winkeltje naast de MC Donald
1 decennium geleden