Eternity
Ik stond te kijken. Siyana viel. Dat mocht niet gebeuren, een harde klap volgde. Ik rende naar Siyana toe. Ze had geen gat in haar hoofd. Ik zuchtte. Ik tilde haar op het bed waar joe had gelegen. Die was gelukkig nog leeg. Siyana zag even niks meer. Ik keek naar beide gezichten. Het deed mij pijn, pijn dat Nick daar pijn zat te lijden, pijn dar Siyana daar lag.
Ik keek naar Sandra die razendsnel naar Siyana rende. En haar op het bed tilde. Ik hield de hand van mijn broertje en de hand van mijn moeder vast. Hun konden er ook niks aan doen. Het zou echt verschrikkelijk zijn voor mijn ouders. Ik ging zitten op een stoeltje die achter mij stond, de anderen namen mijn voorbeeld. Alleen Sandra bleef staan. Ik snapte at niet.
‘Sandra, kom jij niet zitten’, vroeg ik. Ze schudde hevig haar hoofd. Ik zuchtte en ging naast haar staan.
‘Het komt wel goed’, zei ik en keek even naar Sandra.
Ik keek naar Joe die nu naast mij stond. Ik keek eigenlijk eerder naar Nick en Siyana. Ik zag opeens Siyana’s hand bewegen. Ze greep naar haar hoofd. Ze was weer wakker. Ik zuchtte gerust. Ik was blij dat zij in elk geval wakker was. Nu Nick nog. Siyana liep als een robot naar het raam. Ze gooide het raam open. Opeens hoorde ik allemaal mensen zingen. Ze zongen een liedje van de Jonas Brothers. Ik hoorde het maar vaag, dus ik zong mee.
looking at a picture of you in my hands
wondering if I'm ever gonna see you again
without you I don't know how my life will be
but I believe
it's not goodbye
cause I will remember you
and I will see you again
when I rise
cause I know and I believe
I will see you in eternity
so close yet so far
but in my heart you're here with me
you did not leave
you just went to live in eternity
without you I don’t know how my life will be
but I believe
it's not goodbye
cause I will remember you
and I will see you again
when I rise
cause I know and I believe
I will see you in eternity
do you live in the light of the sun again
dancing in the river of life and
knowing that'll never end and forever I'll just say
forever I'll just say goodbye
cause I will remember you
and I will see you again
when I rise
cause I know and I believe
I will see you in eternity
it's not goodbye
cause I will remember you
and I will see you again
when I rise
cause I know and I believe
I will see you in eternity
Bij elk couplet dacht ik aan Joe en aan mijn ouders. Hoe kon ik ze hebben achtergelaten. Maar nu zag ik iets wat nog erger was. Siyana ging bij het raam staan. Ze wou springen. Ze leunde achterover maar toen…
Er zijn nog geen reacties.