Foto bij 23'02'4000 | TH | 5 |

En dan staar je daar bij je idool en wat nu?...

Mir Pov .

Omg waarom word ik nu weer het podum geroepen ik vind het egt helemaal geweldig maar ik ben zo verlegen.
in het ergste geval val ik nu flauw en wat dan dan moet de show afgelast worden en dan dan dan okay gewoon rustig ademen en blijfen nadenken dan kan ik niet flauwvallen opletten tijdens school kan je toch nog iets opleveren.
ondertussen moeten we meezingen met bill ik ben egt als de dood dat ik vals ga zingen en dan lacht iedereen em uit en de jongens zullen ook denken wat een viswijf .
oo gelukkig het zingen is voorbij maar Gustav kijkt alsof hij het jammer vind maar ach donna staat er egt bij van ik wil niet van het podium af ik wil bij Tom blijfen Tom heet daar absoluut geen problemen mee maar dat is denk ik niet voor het eerst,
en zoals we het podium op zijn gekomen worden we ook weer het podium afgeholpen weer door de zelfde meneer . als we weer daar staan worden we door alle fans aangekeken en er word door iedereen gevraagd hoe vonden jullie het ?
Donna kan nog steeds niks zeggen die staat nog steeds naar Tom te staren ondertussen heeft Bill aangekondigt dat ze de laatste 3 nummers gaan zingen jammer de tijd gaat zo snel het is nu al bijna afgelopen en ik mocht bij hun op het podium staan ik realiseer het me nu pas en gustav keek naar me onder het zingen en dat de hele tijd Omg dit is vast gewoon een droom dit zou nooit in het egt gebeuren.
opeens dringt de realiteit weer door me heen en ik hoor nog net Then life Without Your Attention Ow geluukig het numemr is nog niet afgelopen en ik zing de rest van het nummer mee verbeeld ik me dat nou of kijkt Gustav weer of lag het eraan dat tom een of andere vaage beweging maakte zal vast daar aan gelegen hebben.
Het laatste nummer In your shadow ( I Can Shine ) nu is ht egt bina voorbij waarom kunnen w ze niet gewoon hierhouden hier bij ons en dan meenemen naar nederland :(.
aan het einde van hetnummer begit iedereen te klappen gillen schreeuwen en met zen alle schreeuwen we ZUGABE ZUGABE !! Bill begint te lachen maar zegt dan dat ze wegmoeten en we roepen teleurgestelt SCHADE en de jongens lopen van het podium af dat was het dan Tokio Hotel in oberhausen en nu wachten tot alle th fans een beetje aan de kant gaan en we er langskunnen het lijkt wel alsof ze express sloom doen.
als we aan het einde van de hal zijn word ik op me schouder getikt en bewaker tikt me op me schouder en maakt het gebaar dat ik mee moet komen snel sleur ik Donna mee en we volgen de man onderweg vraag ik in het duits wat er aan de hand is en waar we heen gaan ?
De bewaaker antwoord terug ow ik moest er voor zorgen dat jullie nog iets kregen van de jongens het ligt daar indie ruimt en hij wijst naar een zwarte deur met een zilvere hendel eraan hij zegt de rest kunnen jullie zelf wel en hij loopt weg en ik geef donna de eer om de deur te openen maar hij wil niet dus ik help haar en dan wil de deur wel open en we pleuren op de grond midden in die ruimte...

Reageer (1)

  • Honeybear

    super awesome <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen